Czym i jak czyścić podłogi w hotelu?

Autor: Anna Nowak, Clinex Nanochem
Czyszczenie podłóg będzie odbywało się sprawniej i szybciej, jeśli serwis sprzątający będzie miał zapewnione wysokoskoncentrowane produkty o wyspecjalizowanym działaniu oraz profesjonalny sprzęt do mycia maszynowego, np. szorowarki. Niezwykle istotny jest dobór właściwych środków czyszczących i codzienne mycie oraz odkurzanie podłóg i posadzek. W tym celu należy stosować wyłącznie środki profesjonalne, które lepiej radzą sobie z zabrudzeniami, a przy okazji pielęgnują czyszczoną powierzchnię i są bardziej wydajne. To pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Stosowane preparaty powinny spełniać najwyższe standardy i wymogi obowiązujące w sektorze usług hotelowych. INNOWACYJNE POLIMERY Decydując się na zakup środków do mycia podłóg, warto poszukać w ich składzie innowacyjnych polimerów, które pomogą w zachowaniu bieżącej czystości. Ich dodatek w produktach do mycia powierzchni zmywalnych podłóg hotelowych zapewnia tzw. efekt hydrofobowy, polegający na odpychaniu cząstek wody. Dzięki temu zapobiega się powstawaniu nieestetycznych smug oraz plam, np. z twardej wody. Powierzchnia także szybciej wysycha, co jest korzystne szczególnie w miejscach o nasilonym ruchu, np. korytarzach hotelowych czy holach wejściowych. Kolejną zaletą polimerów jest pogłębienie naturalnego koloru czyszczonej powierzchni oraz pozostawienie delikatnego połysku. Należy pamiętać również o dopasowaniu preparatu do rodzaju czyszczonej powierzchni. Inne środki stosuje się do mycia paneli i podłóg laminowanych, inne do m [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *