W sieci Dobry Hotel, która zarządza 10 obiektami, nastąpiła zmiana struktury organizacyjnej. Ziemowit Szubielski, dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania przychodami, objął nowo stworzone stanowisko dyrektora ds. operacyjnych. W branży hotelarskiej pracuje od 2000 r. Zaczynał w hotelu Novotel Gdańsk Centrum w dziale sprzedaży i marketingu.
W 2006 r. awansował na stanowisko regionalnego kierownika ds. zarządzania przychodami w grupie Accor, gdzie zajmował się optymalizacją przychodów w kilkunastu hotelach na terenie Polski Północnej. W sieci Dobry Hotel pracuje od 2012 r., wdrażając i kontrolując procedury oraz narzędzia związane z zasadami revenue management. W nowej strukturze podlegają mu dyrektorzy poszczególnych hoteli grupy, a także dyrektor ds. zarządzania przychodami. Do jego głównych obowiązków należą obecnie: wyznaczanie i monitorowanie realizacji założeń budżetowych grupy, dbałość o utrzymanie standardów jakości i obsługi pionu hotelowego, kontrola realizowanych kosztów i rozwiązywanie bieżących problemów powstających w obszarze operacyjnym.
W 2006 r. awansował na stanowisko regionalnego kierownika ds. zarządzania przychodami w grupie Accor, gdzie zajmował się optymalizacją przychodów w kilkunastu hotelach na terenie Polski Północnej. W sieci Dobry Hotel pracuje od 2012 r., wdrażając i kontrolując procedury oraz narzędzia związane z zasadami revenue management. W nowej strukturze podlegają mu dyrektorzy poszczególnych hoteli grupy, a także dyrektor ds. zarządzania przychodami. Do jego głównych obowiązków należą obecnie: wyznaczanie i monitorowanie realizacji założeń budżetowych grupy, dbałość o utrzymanie standardów jakości i obsługi pionu hotelowego, kontrola realizowanych kosztów i rozwiązywanie bieżących problemów powstających w obszarze operacyjnym.
Dodaj komentarz