Akademia Hotelarza o zarządzaniu kosztami oraz o sprzedaży konferencji

We wrześniu w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się dwa szkolenia Akademii Hotelarza poświęcone efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych – poprowadzone przez Wojciecha Liszkę oraz zarządzaniu kosztami w hotelarstwie – poprowadzone przez Macieja Knyrka.



Podczas szkolenia o efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych, które odbyło się 9 września, Wojciech Liszka z firmy Z-Factor tłumaczył, jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę konkurencyjną hotelu nie tylko dzięki niższej cenie oraz jak wyróżnić swoją ofertę, przedstawił też nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe (group ceiling policy, displacement analysis, conference benchmarking). Zapoznał uczestników z kryteriami podejmowania decyzji przez organizatorów konferencji (dużo zależy od szybkości odpowiedzi na zapytanie) oraz z najczęściej popełnianymi błędami przy dopasowywaniu oferty hotelu do potrzeb klienta. Podczas szkolenia poświęconego zarządzaniu kosztami w hotelarstwie, które odbyło się 13 września, Maciej Knyrek – ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w hotelach sieciowych i niezależnych, tłumaczył, jak optymalizować koszty stałe, kiedy i komu opłaca się outsourcing, przedstawił skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz wyjaśnił, jak przeciwdziałać korupcji w działach zakupowych hotelu. Sponsorem szkolenia była firma MEIKO – dostawca profesjonalnych technologii zmywania. W październiku w Warszawie odbędą się szkolenia poświęcone revenue managementowi (poziom podstawowy) oraz najnowszym trendom w marketingu hotelowym, a w hotelu Marriott w Sopocie – budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym w hotelu. Szczegóły na: akademia-hotelarza.pl.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *