Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Grupie Satoria dołącza do grona ekspertów Akademii Hotelarza. Będzie prowadził seminaria poświęcone zarządzaniu ceną w hotelu.
Rafał Burski odpowiedzialny jest w Satoria Group za dystrybucję oraz revenue management w obiektach spółki działających zarówno jako hotele i obiekty indywidualne jak i pod międzynarodowymi markami typu Best Western oraz Hampton by Hilton.
Biegle posługuje się i zna narzędzia klasy PMS, CRS i RMS, optymalnie wykorzystując możliwości związane z dostarczonymi przez sieci międzynarodowe narzędziami w celu maksymalizacji przychodów, zna mocne i słabe strony płynące z dostępnych na globalnym rynku rozwiązań w tym zakresie.
W grupie kapitałowej Satoria poza zbudowaniem kultury revenue management wdrożył narzędzia nie tylko dotyczące tej praktyki biznesowej, ale również z zakresu zarządzania reputacją, oraz automatyzacji marketingu i digital marketingu.
W roku 2015 uhonorowany nagrodą „Hotelarza Roku”, w kategorii Revenue Manager w corocznym plebiscycie organizowanym przez „Hotelarza”.
Obecnie certyfikowany revenue manager (CRME, certified revenue management executive) przez międzynarodową organizację HSMAI
Zanim dołączył do grupy Satoria, poprzednio zajmował stanowiska (revenue manager) związane z optymalizacją przychodów w hotelu sieci Carlson Rezidor obecnie Radisson Hotel Group (Radisson Blu w Warszawie) oraz pierwszym butikowym i luksusowym , stołecznym hotelu Rialto działającym w ramach struktur Preferred Hotels and Resorts.
Absolwent studiów podyplomowych na SGH (Marketing Internetowy) oraz dwóch kierunków studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego (Geografia Turyzmu i Hotelarstwa oraz Pedagogika ze specjalnością Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne).
Pełna lista seminariów Akademii Hotelarza na sezon jesienny już wkrótce na www.akademia-hotelarza.pl
Rafale – gratulacje! Wspaniały człowiek z dużym bagażem doświadczeń.
Ekspert w branży hotelarskiej. Znany i lubiany na rynku Warszawskim 🙂
Perfekcjonista w każdym calu.