Autor: Ida Sitkin, Neosystem
Zmiany w usługach dla klientów indywidualnych są też motorem napędowym usług na rynku hotelarskim. W wielu współczesnych domach Smart tv wyparł tradycyjny telewizor. Takiego rozwiązania goście oczekują też w hotelach. Ale czemu nie dać im więcej?
Przyzwyczailiśmy się do tego, że ekran nie służy już tylko do oglądania programów dostarczanych przez operatorów telewizyjnych, ale umożliwia korzystanie z platform cyfrowych, daje nieograniczony dostęp do filmów, seriali czy muzyki. Coraz większa liczba gości szuka takich rozwiązań w hotelach, w których się zatrzymuje. Dziś stawianie na nowoczesną telewizję hotelową to nie ekskluzywność, ale konieczność, jeśli hotel chce utrzymać wysoki standard i przyciągać nie tylko turystów, ale także osoby podróżujące biznesowo. System powinien mieć jak najbardziej intuicyjną i ustandaryzowaną obsługę, bo nikt nie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz