Porozumienie o przystąpieniu Fundacji Polish Prestige Hotels (PPH) do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i współpracy między organizacjami zostało podpisane 6 czerwca 2018 r. w Warszawie.
PPH jest konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o różnorodnym charakterze. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli. Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 r. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najlepszą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne – Heritage Hotels. Obecnie Polish Prestige Hotels jest programem marketingowym i formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club. – IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy.
Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. – Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze skuteczniej na rzecz całej branży hotelarskiej. Jak mówi Krzysztof Jędrocha, prezes PPH: – Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony, chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej – mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli. •
PPH jest konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o różnorodnym charakterze. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli. Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 r. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najlepszą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne – Heritage Hotels. Obecnie Polish Prestige Hotels jest programem marketingowym i formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club. – IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy.
Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. – Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze skuteczniej na rzecz całej branży hotelarskiej. Jak mówi Krzysztof Jędrocha, prezes PPH: – Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony, chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej – mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli. •
Dodaj komentarz