Autor: Miłosz Stanisławski, dyrektor Sound Garden Hotel Warszawa
Z leasingu pościeli korzystamy od otwarcia hotelu pięć lat temu. Wówczas ta forma korzystania z bielizny hotelowej jeszcze raczkowała, a hotele z wielką powściągliwością powierzały swoje zaufanie dostawcom tej usługi. W naszym przypadku kalkulacja kosztów jednorazowej inwestycji i jej późniejszej amortyzacji oraz kosztów prania wypadła mniej korzystnie niż możliwość stałego zabezpieczenia bielizny hotelowej i kosztu opartego na rzeczywistym miesięcznym zapotrzebowaniu.
Braliśmy również pod uwagę nasze niewielkie możliwości magazynowe, koncept hotelu zakładający minimalny wkład pracy personelu oraz uczciwy podział obowiązków i odpowiedzialności za tekstylia z obsługującym nas partnerem. Wówczas hotel nie jest jedyną stroną, której zależy na utrzymaniu pościeli w nieskazitelnym stanie. Obie strony pracują na swój wizerunek, kontrolują wzajemnie swoje praktyki i dbają o opłacalność współpracy. W trakcie przetargu szukaliśmy dostawcy, który zdoła dostarczyć tekstylia najlepszej jakości, o standardzie odpowiadającym gościom międzynarodowych marek hotelowych. Chcieliśmy, aby zapewnił nam ciągłość i niezmienność w trakcie kolejnych uzupełnień oraz błyskawiczny tryb, gdyby było to konieczne. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Salesianer Miettex, weryfikując bezpośrednio ich doświadczenie i skalę działalności.
Czym się kierować podczas doboru pościeli?
Projekt naszego pod [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz