Inwestowanie w czystość

Autor: Lech Szelemet, Polor
Mogłoby się wydawać, że zachowanie czystości w hotelu jest bardzo łatwym procesem – jednak nie zawsze tak jest. Profesjonalny, dobrze wyszkolony housekeeping, właściwie dobrany sprzęt czyszczący, środki chemiczne, zastosowanie odpowiednich technologii sprzątania – dopiero to pozwoli nam z czystym sumieniem stwierdzić, że mamy czysty hotel. Każdy hotel powinien mieć na wyposażeniu profesjonalny sprzęt czyszczący: – automat czyszczący do powierzchni płaskich – twardych i miękkich: marmur, gres, lastriko, tarket, linoleum i inne powierzchnie sztuczne, – urządzenie jednotarczowe do czyszczenia mniejszych powierzchni płaskich, twardych i miękkich lub szamponowania wykładzin dywanowych, – urządzenie wysokoobrotowe jednotarczowe, które pozwoli uzyskać wysoki połysk, – profesjonalny odkurzacz do pracy na sucho, – odkurzacz pionowy do pracy na sucho na duże sale bankietowe, – większy odkurzacz sucho–mokro – dobrze się sprawdza do zbierania zanieczyszczeń suchych i mokrych, – odkurzacz ekstrakcyjny do czyszczenia ekstrakcyjnego wykładzin dywanowych, – mały wózek dwuwiaderkowy z solidną wyciskarką do mycia powierzchni twardych i miękkich za pomocą mopa, – duży wózek serwisowy również z dwoma wiaderkami, wyciskarką, dodatkowymi małymi wiaderkami i workiem na n [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *