Autor: Jakub Klewaniec, VOIGT
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych opiera się na odpowiednio dobranej chemii oraz ułatwiających pracę urządzeniach. Jednak zasadnicze są właściwe procedury, które pomogą wprowadzić specjaliści z dobrych firm oferujących te produkty.
Najczęściej popełnianym błędem podczas sprzątania pomieszczeń hotelowych jest stosowanie produktów, które stopniowo degradują powierzchnie. Jeżeli ktoś zakłada, że ten problem go nie dotyczy, bo stosuje wyspecjalizowaną chemię, to jest w błędzie. Zjawisko niszczenia powierzchni jest nagminne, szczególnie w obszarze łazienek i sanitariatów hotelowych, nawet gdy stosowane są profesjonalne środki utrzymania czystości. Właściwe sprzątanie to usuwanie zabrudzeń bez uszkadzania powierzchni. Najczęściej jest tak, że powierzchnia ulega uszkodzeniu już w dwa miesiące od oddania do użytku danej strefy. To, że na pierwszy rzut oka powierzchnia wygląda „w porządku”, nie znaczy, że nie jest uszkodzona. W tym zakresie pomagać powinni producenci środków czystości.
Sprzątać mądrze
Sprawa jakości chemii jest drugorzędna, ze względu na wyrównanie poziomu jej jakości wśród czołowych graczy na rynku. Największy wpływ na efektywne sprzątanie mają procedury, których wprowadzenie oferuje fachowy producent profesjonalnych środków czystości. Szybko zweryfikujemy, czy rozmawiamy z [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz