Autor: Dorota Olszanka, specjalista produktu HoReCa w firmie Eurofirany
Wnętrze pokoju tworzą detale – może to być zaskakująca lampa, wyrafinowana poduszka dekoracyjna lub nieoczywista narzuta, piękny haft na ręczniku lub niecodzienny kolor dywanika w łazience. Powinny one sprawić, że hotel zapadnie gościowi w pamięć, aby w powodzi podobnych do siebie obiektów uzyskać „efekt wow”, czyli czegoś niebanalnego, intrygującego, o czym będzie on wspominać w rozmowach z rodziną, znajomymi czy współpracownikami. Trzeba jednak też pamiętać, że nadmiar bodźców, elementów przykuwających uwagę, sprawi, że wnętrze wyda się „przeciążone” i ciężko będzie docenić pojedyncze elementy. Dobranie liczby detali powinno być bardzo przemyślane, bo łatwo tu o przesadę, która może obrócić się przeciw projektowanemu wnętrzu.
Ale pod [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz