Rok 2017 zakończył się dla Orbisu sukcesem pod względem biznesowym i finansowym. Spółka odnotowała rekordowo wysokie wyniki. Przychody Orbisu w ujęciu rok do roku wyniosły 1,433 mld zł, co stanowiło wzrost o 6,2 proc. W rezultacie spółka osiągnęła bardzo dobry wskaźnik EBITDA operacyjna na poziomie 468 mln zł, odnotowując wyjątkowo wysoki wzrost o 20,2 proc.
Najlepsze wyniki osiągnęły hotele w Budapeszcie, Warszawie i Pradze, gdzie odnotowano dwucyfrowy wzrost wskaźnika RevPAR. Łącznie wskaźnik ten w Grupie Orbis, w roku 2017 wzrósł o 6,5 proc. (do 184,1 zł) w ujęciu rok do roku. Wzrost ten był możliwy w dużej mierze dzięki wyższej średniej cenie (o 5 proc.), m.in. w wyniku aktywnego zarządzania przychodami i większej liczby gości indywidualnych. – Hotelarstwo to branża, która nieustannie się zmienia. W ostatnich latach obserwujemy ewolucję oczekiwań gości odwiedzających hotele. Dziś goście oceniają swój pobyt w hotelu nie tylko pod kątem oferty, ale bardziej niż w przeszłości skupiają się na pozytywnych wrażeniach i doświadczeniach, które tworzą trwałe relacje z marką i mają silny wpływ na lojalność gości – mówi Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA. – Dlatego też dużo uwagi poświęcamy budowaniu długotrwałych relacji z naszymi klientami poprzez personalizację ich pobytu w hotelach i okazywanie, że są u nas zawsze mile widziani i oczekiwani („Feel Welcome”).
Wyniki hote [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz