Od 5 do 7 listopada w hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim odbyło się pierwsze posiedzenie Rady Hoteli połączonych Fundacji Polish Prestige Hotels i Heritage Hotels Poland, które skupiają 60 obiektów z 3,3 tys. pokoi.
Program obejmował przedstawienie skonsolidowanej Fundacji, członków Rady Hoteli, podsumowanie działań wspierających hotele członkowskie, prezentację aplikacji mobilnej oraz rozwój programu lojalnościowego Prestige Club. Nowe zasady Polish Prestige Hotels wymagały również opracowania formuły audytu jakości usług PPH – badania sprawdzającego poziom świadczonych usług w hotelach członkowskich oraz zatwierdzenia almanachu obowiązków hoteli i obiektów zrzeszonych w Fundacji. – Udało nam się wypracować wspólne stanowisko i przyjąć decyzje kierunkowe dla pracy zarządu w dziedzinie budowy marki, strategii marketingowej oraz komunikacji – mówi Krzysztof Jędrocha, prezes Zarządu Fundacji Polish Prestige Hotels. Łącznie w wydarzeniu wzięło udział prawie 100 osób.
Program obejmował przedstawienie skonsolidowanej Fundacji, członków Rady Hoteli, podsumowanie działań wspierających hotele członkowskie, prezentację aplikacji mobilnej oraz rozwój programu lojalnościowego Prestige Club. Nowe zasady Polish Prestige Hotels wymagały również opracowania formuły audytu jakości usług PPH – badania sprawdzającego poziom świadczonych usług w hotelach członkowskich oraz zatwierdzenia almanachu obowiązków hoteli i obiektów zrzeszonych w Fundacji. – Udało nam się wypracować wspólne stanowisko i przyjąć decyzje kierunkowe dla pracy zarządu w dziedzinie budowy marki, strategii marketingowej oraz komunikacji – mówi Krzysztof Jędrocha, prezes Zarządu Fundacji Polish Prestige Hotels. Łącznie w wydarzeniu wzięło udział prawie 100 osób.
Dodaj komentarz