Położony w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 90-pokojowy hotel Golden Tulip przyjął pierwszych gości. Jest to drugi w stolicy i szósty w Polsce obiekt tej marki. Inwestorem jest firma TDS, a zarządza nim Louvre Hotels Group, właściciel marki Golden Tulip.
4-gwiazdkowy Golden Tulip Warszawa Airport oferuje pokoje w trzech standardach: superior, executive i apartament, różniących się między sobą wielkością i wyposażeniem. Wszystkie pokoje wyposażone są w wysokiej jakości meble, telewizor SMART z pełnym pakietem kanałów, radio, telefon, sejf z możliwością doładowania laptopów, lodówkę, minibar, ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty. Wszystkie łazienki posiadają kabinę prysznicową, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarkę do włosów.
Hotel dysponuje także 4 salami konferencyjnymi, o łącznej powierzchni 244 m2, które po połączeniu tworzą przestrzeń pozwalającą na organizację spotkania do 220 osób. Dzięki systemowi mobilnych ścian sale można połączyć, dopasowując ich wielkość do charakteru spotkania. Wyposażone są w nowoczesny sprzęt: wysuwane z sufitu ekrany, flipchart, rzutnik multimedialny, bezprzewodowy mikrofon oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia pełną obsługę cateringową i techniczną.
Do dyspozycji gości jest również restauracja i bar „Taste Zone”, serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na świeżych i sezonowych produktach, siłownia-fitness i sauna.
Elementem dekoracyjnym hotelu są wielkoformatowe zdjęcia Warszawy, znajdujące się w pokojach oraz przestrzeni publicznej hotelu. Dzięki panoramicznym oknom można oglądać startujące i lądujące samoloty z pobliskiego Lotniska Chopina.
Dyrektorem hotelu jest Jacek Sikorski, związany z Louvre Hotels Group od lutego 2016 roku. Wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe. Z hotelarstwem związany jest od ponad 10 lat.
Dodaj komentarz