Do zespołu Hotel Professionals Management Group dołączyła Katarzyna Stiller-Romanowska, która objęła funkcję director of hotel operations. Z branżą hotelową związana jest od 16 lat. Karierę rozpoczynała w 2001 r. jako członek zespołu otwierającego hotel Holiday Inn w Krakowie, gdzie odpowiadała za administrację i HR. W zespole otwierającym InterContinental w Warszawie w 2003 r. była kierownikiem ds. sprzedaży konferencji i bankietów.
W 2012 r. została zaproszona do współpracy przy otwarciu trzeciego w swojej karierze sieciowego hotelu – DoubleTree by Hilton w Warszawie. Przez ostatnie dwa i pół roku na stanowisku dyrektora działu sprzedaży konferencji i bankietów zarządzała kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców i koordynatorów eventów. – Pod względem zawodowym znam ją od kilkunastu lat. Zawsze uważałem ją za profesjonalistkę i pasjonatkę, co wyjątkowo cenię w hotelarzach. Z tego powodu niejednokrotnie zapraszałem ją do współpracy, zarówno w zakresie doradztwa, jak i faktycznej pracy operacyjnej. Bardzo się cieszę, że dołączyła do zespołu HPMG – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals i Hotel Professionals Management Group. W HPMG będzie odpowiedzialna za koordynację procesu przygotowania do otwarcia hoteli, którymi spółka zarządza. Będzie też wspierać zarząd spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli w bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych.
W 2012 r. została zaproszona do współpracy przy otwarciu trzeciego w swojej karierze sieciowego hotelu – DoubleTree by Hilton w Warszawie. Przez ostatnie dwa i pół roku na stanowisku dyrektora działu sprzedaży konferencji i bankietów zarządzała kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców i koordynatorów eventów. – Pod względem zawodowym znam ją od kilkunastu lat. Zawsze uważałem ją za profesjonalistkę i pasjonatkę, co wyjątkowo cenię w hotelarzach. Z tego powodu niejednokrotnie zapraszałem ją do współpracy, zarówno w zakresie doradztwa, jak i faktycznej pracy operacyjnej. Bardzo się cieszę, że dołączyła do zespołu HPMG – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals i Hotel Professionals Management Group. W HPMG będzie odpowiedzialna za koordynację procesu przygotowania do otwarcia hoteli, którymi spółka zarządza. Będzie też wspierać zarząd spółki oraz dyrektorów generalnych poszczególnych hoteli w bieżących kwestiach operacyjnych, administracyjnych i HR, a także opracowywaniu budżetów i planów marketingowo-sprzedażowych.
Dodaj komentarz