Ponad 20 hotelarzy w całej Polski wzięło udział w kolejnym ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie poświęcone było strategii ustalania cen w hotelarstwie.
Szkolenie z zakresu revenue management prowadziła Agnieszka Kasprzak, revenue Manager w LHG.
Korzystając z jej wiedzy i doświadczenia uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji, cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne, podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.
Szkoleniu towarzyszył również panel Jakuba Klimczaka z STR, który przedstawił zagadnienia związane z benchmarkingiem.
Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego 6 kwietnia podczas 2. dnia targów WorldHotel. Więcej szczegółów niebawem na stronie www.akademiahotelarza.com.
Dodaj komentarz