Zarządzanie kosztami w Akademii Hotelarza

We wtorek 14 marca w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone „Zarządzaniu kosztami w hotelarstwie”. Maciej Knyrek, dyrektor generalny powstającego we Wrocławiu hotelu AC by Marriott omówił z uczestnikami zagadnienia związane z zapobieganiem korupcji działów zakupów w hotelu, optymalizacją kosztów stałych, outsourcingiem i najskuteczniejszymi sposobami negocjacji z dostawcami. Uczestnicy w ankietach poszkolniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom warsztatów, jak i ich praktyczny aspekt (średnia ocen 5,4 w 6-stopniowej skali). Na kolejne szkolenie Akademii Hotelarza zapraszamy już 29 września (Revenue Management – strategia ustalania cen w hotelarstwie (poziom podstawowy).


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *