Orbis podpisał przedwstępną umowę na sprzedaż hoteli Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort z indywidualnym inwestorem za łączną sumę 26,5 mln zł. Jednocześnie zawarte zostały długoterminowe umowy franczyzy, na podstawie których hotele będą kontynuowały działalności pod marką Mercure.
3-gwiazdkowy hotel Mercure Karpacz Resort otwarty został w 1976 roku jako Orbis Skalny, a pod markę Mercure wszedł w 2009 roku. Posiada 148 pokoi, cztery sale konferencyjne, restaurację, cocktail bar oraz centrum SPA & fitness z basenem, jacuzzi i sauną. 3-gwiazdkowy Mercure Jelenia Góra otwarty został w 1989 roku. Dysponuje 188 pokojami, dziewięcioma salami konferencyjnymi, restauracją Winestone i lobby barem oraz centrum rekreacji z basenem, jacuzzi i sauną. Transakcja sprzedaży, która sfinalizowana ma zostać do końca marca, jest zgodna ze strategią Orbisu, polegającą na skoncentrowaniu inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu. Zgodnie z tą strategią Orbis pozbywa się w Polsce hoteli poza siedmioma największymi aglomeracjami, przechodząc na umowy franczyzowe. W ubiegłym roku sprzedano hotele Mercure w Mrągowie, Opolu i Częstochowie oraz ibis w Częstochowie, a w 2015 roku Mercure w Lublinie i Zamościu. Poza największymi aglomeracjami na własność Orbis posiada jeszcze pięć hoteli: Mercure w Toruniu i Cieszynie, ibis w Kielcach, ibis Budget w Toruniu oraz ibis Styles w Bielsku Białej.
3-gwiazdkowy hotel Mercure Karpacz Resort otwarty został w 1976 roku jako Orbis Skalny, a pod markę Mercure wszedł w 2009 roku. Posiada 148 pokoi, cztery sale konferencyjne, restaurację, cocktail bar oraz centrum SPA & fitness z basenem, jacuzzi i sauną. 3-gwiazdkowy Mercure Jelenia Góra otwarty został w 1989 roku. Dysponuje 188 pokojami, dziewięcioma salami konferencyjnymi, restauracją Winestone i lobby barem oraz centrum rekreacji z basenem, jacuzzi i sauną. Transakcja sprzedaży, która sfinalizowana ma zostać do końca marca, jest zgodna ze strategią Orbisu, polegającą na skoncentrowaniu inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu. Zgodnie z tą strategią Orbis pozbywa się w Polsce hoteli poza siedmioma największymi aglomeracjami, przechodząc na umowy franczyzowe. W ubiegłym roku sprzedano hotele Mercure w Mrągowie, Opolu i Częstochowie oraz ibis w Częstochowie, a w 2015 roku Mercure w Lublinie i Zamościu. Poza największymi aglomeracjami na własność Orbis posiada jeszcze pięć hoteli: Mercure w Toruniu i Cieszynie, ibis w Kielcach, ibis Budget w Toruniu oraz ibis Styles w Bielsku Białej.
Dodaj komentarz