Wdniach 14-16 października w hotelu Czarny Groń w Rzykach koło Andrychowa klienci i media świętowali 50-lecie marki Skeyndor. Z tej okazji odbyły się: konferencja prasowa, premiera nowej luksusowej linii Timless Prodigy, pokaz nowego zabiegu oraz uroczysta Złota Gala Skeyndor, na której zostali wyróżnieni i nagrodzeni klienci marki.
W spotkaniu udział wzięli Gordi Morcillo – współwłaściciel marki Skeyndor, który przedstawił jej historię, oraz Margaret Beales, międzynarodowa trener Skeydnor, która zaprezentowała nową luksusową linię, stworzoną specjalnie z okazji 50-lecia marki. – Rok 2016 jest dla nas wyjątkowy, gdyż świętujemy 50-lecie marki Skeyndor, która za sprawą Nova Group dostępna jest również w Polsce – mówi Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny Nova Group. – Skeydnor może dziś poszczycić się mocną pozycją i gronem zaufanych klientów. Jej rozwój i systematycznie wprowadzane innowacje w kosmetyce profesjonalnej stały się impulsem do rozwoju wielu osób, ale również firm: gabinetów, ośrodków spa i hoteli, które pracują na marce Skeyndor. Marka Skeyndor z okazji 50-lecia wprowadziła na rynek nową luksusową linię kosmetyków anti–ageing: Timeless Prodigy. Innowacyjność linii polega na zastosowaniu trzech strategii odmładzania skóry równocześnie. Efekty – w postaci widocznie odmłodzonej i zregenerowanej skóry – możliwe są dzięki pobudzeniu genów młodości. W skład linii Timless Prodigy wchodzą: zabieg profesjonalny wykonywany w gabinetach oraz krem i serum do pielęgnacji domowej.
W spotkaniu udział wzięli Gordi Morcillo – współwłaściciel marki Skeyndor, który przedstawił jej historię, oraz Margaret Beales, międzynarodowa trener Skeydnor, która zaprezentowała nową luksusową linię, stworzoną specjalnie z okazji 50-lecia marki. – Rok 2016 jest dla nas wyjątkowy, gdyż świętujemy 50-lecie marki Skeyndor, która za sprawą Nova Group dostępna jest również w Polsce – mówi Andrzej Chmielewski, dyrektor generalny Nova Group. – Skeydnor może dziś poszczycić się mocną pozycją i gronem zaufanych klientów. Jej rozwój i systematycznie wprowadzane innowacje w kosmetyce profesjonalnej stały się impulsem do rozwoju wielu osób, ale również firm: gabinetów, ośrodków spa i hoteli, które pracują na marce Skeyndor. Marka Skeyndor z okazji 50-lecia wprowadziła na rynek nową luksusową linię kosmetyków anti–ageing: Timeless Prodigy. Innowacyjność linii polega na zastosowaniu trzech strategii odmładzania skóry równocześnie. Efekty – w postaci widocznie odmłodzonej i zregenerowanej skóry – możliwe są dzięki pobudzeniu genów młodości. W skład linii Timless Prodigy wchodzą: zabieg profesjonalny wykonywany w gabinetach oraz krem i serum do pielęgnacji domowej.
Dodaj komentarz