W Orbisie RevPAR wzrósł o ponad 10 proc.

W pierwszym półroczu 2016 przychód z dostępnego pokoju w polskich hotelach należących do Grupy Orbis wzrósł o 10,8 proc. do blisko 149 zł. Średnia cena wzrosła o 6,1 proc. do prawie 221 zł, a obłożenie o 2,8 pkt proc. do 67,4 proc. Hotele działające w Polsce osiągnęły przychody netto ze sprzedaży na poziomie 404,8 mln zł, co stanowiło 63,3 proc. przychodów całej Grupy Orbis. W porównaniu z ubiegłym rokiem, polskie hotele zanotowały wzrost o 6,5 proc. W pierwszym półroczu 2016 roku hotele Grupy Orbis w całym regionie wykazały się wzrostem RevPAR-u o 10,2 proc. i średnią ceną o 6,9 proc., a ich obłożenie było wyższe o 1,9 pkt. Wrocław najlepszy w całej Grupie Spośród wszystkich miast w regionie, w których zlokalizowane są hotele Grupy Orbis, najwyższy wzrost obłożenia w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 zanotowano we Wrocławiu. Było ono wyższe o 7,3 pkt. proc. Cieszyły się one też najwyższym wzrostem cen w całej Grupie o 11,5 proc., co przełożyło się na największy przyrost wskaźnika RevPAR na poziomie 24,5 proc. Wynika to z rosnącej popularności tego miasta zarówno jako atrakcyjnej destynacji biznesowej, jak i turystycznej, m.in. dzięki temu, że Wrocław jest w tym roku Europejską Stolicą Kultury. Znaczący wzrost obłożenia o 6,2 pkt. odnotowano także na rynku tr [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *