Rekrutacja w Mercure Kraków Stare Miasto

Mercure Kraków Stare Miasto, który zostanie otwarty we wrześniu, w dniu 11 sierpnia zorganizował otwarty dzień rekrutacyjny.

Kandydaci reprezentowali różne zawody i pasje. Część z nich posiadała już doświadczenie hotelarskie, jednak nie było ono wymagane. Wśród ponad 250 kandydatów znaleźli się m.in. bankowcy, sprzedawcy, studenci, pianistka, nauczyciel i agent nieruchomości. Wbrew powszechnemu przekonaniu, staż i rodzaj dotychczasowej aktywności zawodowej nie był istotny. Mercure postawił na zaangażowanie, pasję i talent, a sama forma rekrutacji okazała się dużą niespodzianką dla jej uczestników.

Historyczne przygody
Wnętrza powstającego hotelu są bardzo mocno inspirowane historią. Ich wystrój na każdym kroku nawiązuje do dynastii Jagiellonów. Rekrutacja także nie odbiegała od tego klimatu. Okazało się to niemałym zaskoczeniem dla kandydatów, którzy przenieśli się do Krakowa przełomu średniowiecza i renesansu. Organizatorzy przygotowali dla nich specjalną podróż – każdy z uczestników przechodził przez kolejne etapy ćwiczeń, które badały jego predyspozycje do pracy w hotelarstwie. To, co z pozoru wydawało się zabawą, doskonale uwydatniało słabe i mocne strony uczestników Rekrutacyjnego Dnia Otwartego.

Nie było łatwo - kandydaci musieli wykazać się nie lada kreatywnością i zapałem. Wcielali się m.in. w rolę Kasztelana Miasta, którego zadaniem było zapanowanie nad porządkiem publicznym. Urzędnik musiał wysłuchiwać próśb i skarg mieszkańców oraz zapobiegać buntom wśród społeczeństwa. Na innej stacji sprawdzana była umiejętność pracy w grupie, kiedy to uczestnicy musieli przeprawić się przez rzekę. Tylko dobra współpraca, porozumienie i przemyślane decyzje dawały szansę przedostania się na drugi brzeg. Równie skomplikowane było ostatnie zadanie, w ramach którego kandydaci mieli urządzić ucztę u Wierzynka
dla władców z całej Europy. Ich obowiązkiem było przygotowanie nakrycia dla najważniejszego gościa, a mianowicie samego króla Polski. Zadanie wykonywali według wcześniejszych wskazówek, a zawiłe wymagania monarchy zostały przedstawione w formie materiału filmowego. Uczestnicy rekrutacji musieli zapamiętać jak najwięcej zawartych w nim szczegółów, po czym odtworzyć je przy pomocy dostępnych rekwizytów.

Największe talenty, nietuzinkowe osobowości

Dzień Otwarty cieszył się ogromnym zainteresowaniem, co przeszło najśmielsze oczekiwania organizatorów. – Uczestnicy nie bali się wyzwań, które przed nimi postawiliśmy i z entuzjazmem przemierzali kolejne stacje, by ostatecznie zdobyć świadectwo Czeladnicze, które otwierało im drogę do kolejnego etapu – opowiada Leszek Porembski, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi Orbis S.A. – Kandydaci byli pod wrażeniem formy rekrutacji i zgodnie twierdzili, że była to dla nich bardzo ciekawa przygoda, a także kolejne ważne doświadczenie zawodowe – dodaje.

Podczas Rekrutacyjnego Dnia Otwartego odbył się nabór pracowników na wiele stanowisk, począwszy od tych związanych z bezpośrednią obsługą gości, jak recepcjoniści, kelnerzy czy panie pokojowe, a kończąc na m.in. specjaliście ds. personalnych, kontrolerze ds. kosztów i koordynatorze ds. sprzedaży. Celem było przede wszystkim wyłonienie nieprzeciętnych osobowości, osób pełnych energii, które odnajdą się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. – Poszukiwaliśmy pracowników o wyjątkowym i oryginalnym usposobieniu, ludzi którzy lubią innych oraz są otwarci na zmiany i nowe wyzwania – mówi Sabina Bartyzel, dyrektor generalna hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i dyrektor regionu Polski Południowej dla marek Midscale Grupy Hotelowej Orbis – Awangardowy charakter hotelu w połączeniu z nowoczesnym designem i rozwiniętą technologią potrzebuje silnego, zgranego zespołu, złożonego z osób posiadających bardzo różnorodne pasje. U nas każdy może być sobą i właśnie tę indywidualność cenimy najbardziej – uzupełnia.



Jedna odpowiedź do “Rekrutacja w Mercure Kraków Stare Miasto”

  1. Dyrektor pisze:

    Robicie taki cyrk a potem HR pisze artyku

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *