Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor, związany z branżą
hotelarską od kilkunastu lat,jest konsultantem.
Był wieloletnim (do lipca ubiegłego roku) prezesem
spółki INVESTON, współtwórcą koncepcji hoteli
ekonomicznych IDEAL.
Wcześniej przez kilka lat zajmował stanowisko dyrektora ds. inwestycji
w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki SA
W poprzednich odcinkach pisałem o poszukiwaniu inwestorów do projektu hotelowego, tworzeniu Investment Opportunity Study oraz jak pomysł na hotel przekuć w hotelowy projekt. W tym numerze: sposoby prezentacji hotelowego projektu inwestycyjnego.
Cel prezentacji:
● zainteresować, zafrapować;
● poinformować;
● skłonić do rozmowy o projekcie;
● przyciągnąć do projektu.
Komu prezentować hotelowy projekt inwestycyjny?
Projekt prezentujemy jego potencjalnym uczestnikom, którzy mo [...]
Autor, związany z branżą
hotelarską od kilkunastu lat,jest konsultantem.
Był wieloletnim (do lipca ubiegłego roku) prezesem
spółki INVESTON, współtwórcą koncepcji hoteli
ekonomicznych IDEAL.
Wcześniej przez kilka lat zajmował stanowisko dyrektora ds. inwestycji
w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki SA
W poprzednich odcinkach pisałem o poszukiwaniu inwestorów do projektu hotelowego, tworzeniu Investment Opportunity Study oraz jak pomysł na hotel przekuć w hotelowy projekt. W tym numerze: sposoby prezentacji hotelowego projektu inwestycyjnego.
Cel prezentacji:
● zainteresować, zafrapować;
● poinformować;
● skłonić do rozmowy o projekcie;
● przyciągnąć do projektu.
Komu prezentować hotelowy projekt inwestycyjny?
Projekt prezentujemy jego potencjalnym uczestnikom, którzy mo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz