Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli Golden Tulip dla osób podróżujących służbowo, stawiając sobie za cel spozycjonowanie tej marki jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych. Pojawią się otwarte, wielofunkcyjne lobby, interaktywne ściany, lokalne produkty i rowery-tandemy.
Ponieważ osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniają się – do 2020 roku połowę z nich stanowić już będą millenialsi – sieć Louvre Hotels Group zadała sobie pytanie: co hotele mogą im zaproponować? Goście z tej generacji oczekują od hotelu spójnego, całościowego doświadczenia, zapewniającego im równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz pozwalającego spędzić czas zgodnie ze swoimi oczekiwaniami, w towarzystwie znajomych, tych realnych i wirtualnych. Jednocześnie coraz bardziej odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.
Całościowe doświadczenie radości
Odpowiadając sobie na to pytanie, Golden Tulip postanowił polepszyć ich doznania od momentu wejścia do hotelu do wyjścia, tak aby pozycjonować markę jako najlepsz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz