Cisowianka laureatem godła Superbrands i Superbrands Created in Poland już siódmy raz z rzędu.
Już po raz siódmy z rzędu Cisowianka otrzymała zaszczytny tytuł Superbrands. Pokazuje to wielką siłę marki na rodzimym rynku oraz ogrom sympatii konsumentów jakim jest obdarzana. Wielkim sukcesem jest już zdobycie jednego tytułu Superbrands a utrzymać się na szczycie przez siedem lat może jedynie marka, której jakość i pozycja są niepodważalne.
Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Bierze pod lupę ponad 2 300 marek konsumenckich. Badanie realizowane jest przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie ponad 15 000 respondentów.
Cenne trofea dla najlepszych marek w Polsce rozdano 17 maja 2016 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Podczas jubileuszowej, 10 Gali Superbrands, nagrody dla marki Cisowianka odebrała Agata Berndt – Wazelin, PR Manager Polskich Zdrojów.
Dodaj komentarz