Sheraton Kraków Hotel uzyskał od swojej sieci kategorię Grand, wchodząc w ten sposób do grona najlepszych obiektów tej marki na świecie, i zmienił nazwę na Sheraton Grand Kraków. Pod kategorią Sheraton Grand działa obecnie 25 hoteli, które wyróżniają się atrakcyjną lokalizacją, nieprzeciętnym designem i doskonałą obsługą.
Globalna sieć Sheraton doceniła krakowski obiekt m.in. za unikatową lokalizację – na zakolu Wisły, tuż u podnóża Zamku Królewskiego na Wawelu. – Cała kadra zarządzająca i pracownicy hotelu oczekiwali na to szczególne wyróżnienie, będące ogromnym uznaniem dla naszej pracy i obsługi, którą oferujemy naszym klientom. Wszyscy jesteśmy dumni będąc wizytówką marki Sheraton w Europie Środkowo- Wschodniej – powiedziała Angela Saliba, dyrektor generalna Sheraton Grand Kraków. Hotel dysponuje 232 pokojami i apartamentami. Obecnie przechodzi gruntowną renowację, która zostanie zakończona na początku 2017 roku. W nowych wnętrzach pojawią się m.in. lokalne akcenty wyrażone za pomocą wybranych wzorów oraz dzieł sztuki, wykonanych na zamówienie przez krakowskich artystów. Kluczowym elementem całego projektu jest oświetlenie nadające pomieszczeniom odmienny charakter, czyniąc je jasnymi lub bardziej nastrojowymi w zależności od pory dnia. Hotel oferuje też osiem sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 310 mkw. oraz cztery restauracje i bary, w tym. zlokalizowany na piątym piętrze, przykryty przesuwalnym dachem, Taras Widokowy & Lounge Bar z widokiem na Wawel. Wprowadzony w sierpniu ubiegłego roku tytuł Sheraton Grand jest uhonorowaniem najlepszych hoteli marki na świecie. Według założeń, obiekty, które wchodzą do tej kategorii, muszą charakteryzować się m.in. najwyższymi ocenami satysfakcji gości, wyrafinowanym designem i najwyższej jakości wykończeniem, najlepszymi lokalizacjami, topowymi restauracjami z rozpoznawalnymi szefami kuchni oraz inspirującymi przestrzeniami do organizacji konferencji i spotkań. Jako pierwsze pod nową kategorię weszły Sheratony w Dubaju, Tokio, Pekinie, Bangkoku, Tajpej, Rio de Janeiro i Edynburgu oraz w azjatyckich regionach turystycznych. Do końca przyszłego roku ma być ich 100. Sheraton Grand jest jedną z kilku inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020 – całościowego planu mającego tchnąć nowego ducha w tę markę, repozycjonować ją i umocnić jej pozycję na globalnym rynku hotelarskim. Elementem 5-letniego planu jest m.in. kampania marketingowa z budżetem 100 mln dolarów. – Dzięki nowej kampanii zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo – mówił Adam Aron, zarządzający siecią Starwood Hotels & Resorts podczas ogłaszania nowej strategii w ubiegłym roku.
Globalna sieć Sheraton doceniła krakowski obiekt m.in. za unikatową lokalizację – na zakolu Wisły, tuż u podnóża Zamku Królewskiego na Wawelu. – Cała kadra zarządzająca i pracownicy hotelu oczekiwali na to szczególne wyróżnienie, będące ogromnym uznaniem dla naszej pracy i obsługi, którą oferujemy naszym klientom. Wszyscy jesteśmy dumni będąc wizytówką marki Sheraton w Europie Środkowo- Wschodniej – powiedziała Angela Saliba, dyrektor generalna Sheraton Grand Kraków. Hotel dysponuje 232 pokojami i apartamentami. Obecnie przechodzi gruntowną renowację, która zostanie zakończona na początku 2017 roku. W nowych wnętrzach pojawią się m.in. lokalne akcenty wyrażone za pomocą wybranych wzorów oraz dzieł sztuki, wykonanych na zamówienie przez krakowskich artystów. Kluczowym elementem całego projektu jest oświetlenie nadające pomieszczeniom odmienny charakter, czyniąc je jasnymi lub bardziej nastrojowymi w zależności od pory dnia. Hotel oferuje też osiem sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 310 mkw. oraz cztery restauracje i bary, w tym. zlokalizowany na piątym piętrze, przykryty przesuwalnym dachem, Taras Widokowy & Lounge Bar z widokiem na Wawel. Wprowadzony w sierpniu ubiegłego roku tytuł Sheraton Grand jest uhonorowaniem najlepszych hoteli marki na świecie. Według założeń, obiekty, które wchodzą do tej kategorii, muszą charakteryzować się m.in. najwyższymi ocenami satysfakcji gości, wyrafinowanym designem i najwyższej jakości wykończeniem, najlepszymi lokalizacjami, topowymi restauracjami z rozpoznawalnymi szefami kuchni oraz inspirującymi przestrzeniami do organizacji konferencji i spotkań. Jako pierwsze pod nową kategorię weszły Sheratony w Dubaju, Tokio, Pekinie, Bangkoku, Tajpej, Rio de Janeiro i Edynburgu oraz w azjatyckich regionach turystycznych. Do końca przyszłego roku ma być ich 100. Sheraton Grand jest jedną z kilku inicjatyw podejmowanych obecnie w ramach strategii Sheraton 2020 – całościowego planu mającego tchnąć nowego ducha w tę markę, repozycjonować ją i umocnić jej pozycję na globalnym rynku hotelarskim. Elementem 5-letniego planu jest m.in. kampania marketingowa z budżetem 100 mln dolarów. – Dzięki nowej kampanii zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo – mówił Adam Aron, zarządzający siecią Starwood Hotels & Resorts podczas ogłaszania nowej strategii w ubiegłym roku.
Dodaj komentarz