Udział w konferencji "Gościnność w XXI wieku"potwierdzają kolejni przedstawiciele obiektów hotelarskich, oraz firm z sektora usług, m.in. finansowych. „Cieszymy się, wśród kilkudziesięciu zgłoszonych osób są nie tylko przedstawiciele dużych sieciowych hoteli ale również właściciele a nawet pracownicy mniejszych obiektów. To one wiedzą najlepiej jak poprzez dobrą, często bardzo przyjazną i osobistą, obsługę buduje się lojalność gości. Ale i im najbardziej potrzebne jest wsparcie w konstruowaniu programów lojalnościowych, w sposób, który pozwoli przyciągnąć większą liczbę gości. Natomiast upowszechnienie usług concierge, które nie zawsze są związane z zatrudnieniem dodatkowej osoby w hotelu, wpływa korzystnie na działalność nie tylko samego hotelu ale również jego lokalnych partnerów. Spotkanie przedstawicieli różnych obiektów, do którego dojdzie na naszej konferencji będzie również znakomitą okazją do wymiany zawodowych doświadczeń” – powiedziała nam Joanna Waszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Wydawnictwa PWS ProMedia, wydawcy miesięcznika Hotelarz. O randze i ważkim dla branży temacie, jaki podejmuje konferencja najlepiej świadczy rekomendacja jaką niedawno organizatorzy otrzymali od Polskiej Izby Hotelarstwa, które uznało, że tematyka konferencji jest całkowicie zgodna z jej celami statutowymi. Więcej informacji
Źródło: Miesięcznik Hotelarz
Dodaj komentarz