Jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, Portugalczyk Cristiano Ronaldo, tworzy własną sieć hoteli butikowych pod marką CR7 we współpracy z największą portugalską siecią Pestana Hotel Group.
Pierwsze dwa obiekty otwarte mają być jeszcze w tym roku na Maderze i w Lizbonie, a w 2017 roku w Madrycie i Nowym Jorku. Hotele CR7 będą utrzymane w nowoczesnym stylu, skierowanym do gości z pokolenia millenials. Wszystkie hotele będą mieć po ok. 100 pokoi i będą zarządzane przez Pestana Hotel Group. Cristiano Ronaldo ma w tym przedsięwzięciu 50 proc. Pierwsze cztery hotele mają powstać w sumie za 75 mln euro. – Jestem pewny, że ta inwestycja jest jedną z najbardziej bezpiecznych, jakie mogę zrealizować dla swojej przyszłości – powiedział Christano Ronaldo. Pierwszym hotelem będzie obiekt budowany na Maderze, gdzie Ronaldo się urodził. – Nasza współpraca biznesowa ma ogromny potencjał. To także efekt stałego ducha innowacyjności, którą ucieleśnia Pestana Hotel Group – powiedział Dionísio Pestana, prezes sieci, która również wywodzi się z Madery i posiada obecnie 90 hoteli pod trzema markami w 16 krajach. – Potrzebowaliśmy nowej marki dla pokolenia millennials, a Ronaldo jest globalną marką. Zamiast wymyślać nazwę nawiązującą do produktu, po prostu porozmawialiśmy z Ronaldo o możliwości partnerstwa. O tym, że Cristiano Ronaldo ma potencjał hotelowy, wiedzą polskie hotele. Hotel Remes w Opalenicy, gdzie mieszkała reprezentacja Portugalii podczas Mistrzostw Europy 2012, zaczął wynajmować pokój, w którym mieszkał, pod nazwą Ronaldo i cieszy się on ogromnym powodzeniem. W Polsce kilka lat temu, gdy Euzebiusz Smolarek był najlepszym piłkarzem Polski, pojawiła się inicjatywa stworzenia sieci hotelarskiej Ebi. Jednak pomysł upadł wraz z utratą formy przez Smolarka. Ale dziś można by pomyśleć o stworzeniu przez Orbis wspólnie z Robertem Lewandowskim sieci RL9 (bo odradzalibyśmy nazwę Lewy Hotel).
Pierwsze dwa obiekty otwarte mają być jeszcze w tym roku na Maderze i w Lizbonie, a w 2017 roku w Madrycie i Nowym Jorku. Hotele CR7 będą utrzymane w nowoczesnym stylu, skierowanym do gości z pokolenia millenials. Wszystkie hotele będą mieć po ok. 100 pokoi i będą zarządzane przez Pestana Hotel Group. Cristiano Ronaldo ma w tym przedsięwzięciu 50 proc. Pierwsze cztery hotele mają powstać w sumie za 75 mln euro. – Jestem pewny, że ta inwestycja jest jedną z najbardziej bezpiecznych, jakie mogę zrealizować dla swojej przyszłości – powiedział Christano Ronaldo. Pierwszym hotelem będzie obiekt budowany na Maderze, gdzie Ronaldo się urodził. – Nasza współpraca biznesowa ma ogromny potencjał. To także efekt stałego ducha innowacyjności, którą ucieleśnia Pestana Hotel Group – powiedział Dionísio Pestana, prezes sieci, która również wywodzi się z Madery i posiada obecnie 90 hoteli pod trzema markami w 16 krajach. – Potrzebowaliśmy nowej marki dla pokolenia millennials, a Ronaldo jest globalną marką. Zamiast wymyślać nazwę nawiązującą do produktu, po prostu porozmawialiśmy z Ronaldo o możliwości partnerstwa. O tym, że Cristiano Ronaldo ma potencjał hotelowy, wiedzą polskie hotele. Hotel Remes w Opalenicy, gdzie mieszkała reprezentacja Portugalii podczas Mistrzostw Europy 2012, zaczął wynajmować pokój, w którym mieszkał, pod nazwą Ronaldo i cieszy się on ogromnym powodzeniem. W Polsce kilka lat temu, gdy Euzebiusz Smolarek był najlepszym piłkarzem Polski, pojawiła się inicjatywa stworzenia sieci hotelarskiej Ebi. Jednak pomysł upadł wraz z utratą formy przez Smolarka. Ale dziś można by pomyśleć o stworzeniu przez Orbis wspólnie z Robertem Lewandowskim sieci RL9 (bo odradzalibyśmy nazwę Lewy Hotel).
Dodaj komentarz