Autor: Joanna Kuźmicka
Autorka jest właścicielem firmy
doradczo – szkoleniowej Hotel Zone
Klasyczny marketing ewoluuje, stara zasada „wyróżniaj się, albo zgiń” jest zastępowana nowym przesłaniem. Rozpoczęła się era Marketingu 3.0., który bierze pod lupę emocjonalne aspekty komunikacji marki. Jest marketingiem kulturowym – angażującym klienta w proces tworzenia marki.
W modelu firmocentrycznym o kształcie produktu decydowała wprowadzająca go na rynek firma. W modelu klasycznego marketingu, managerowie słuchali konsumentów w celu poznania ich potrzeb i dostosowania do nich produktów. Dziś samo słuchanie konsumentów już nie wystarcza, nastała era współtworzenia produktów przez konsumentów, którzy tym samym stają się aktywnymi, zaangażowanymi PROSUMENTAMI. Jak wpleść motyw współtworzenia produktu i tym samym zaangażować gości w proces tworzenia marki, w ideę natury hotelarskiej, która jest niemagazynowana i nierozerwalna z osobą usługodawcy? Przy [...]
Klasyczny marketing ewoluuje, stara zasada „wyróżniaj się, albo zgiń” jest zastępowana nowym przesłaniem. Rozpoczęła się era Marketingu 3.0., który bierze pod lupę emocjonalne aspekty komunikacji marki. Jest marketingiem kulturowym – angażującym klienta w proces tworzenia marki.
W modelu firmocentrycznym o kształcie produktu decydowała wprowadzająca go na rynek firma. W modelu klasycznego marketingu, managerowie słuchali konsumentów w celu poznania ich potrzeb i dostosowania do nich produktów. Dziś samo słuchanie konsumentów już nie wystarcza, nastała era współtworzenia produktów przez konsumentów, którzy tym samym stają się aktywnymi, zaangażowanymi PROSUMENTAMI. Jak wpleść motyw współtworzenia produktu i tym samym zaangażować gości w proces tworzenia marki, w ideę natury hotelarskiej, która jest niemagazynowana i nierozerwalna z osobą usługodawcy? Przy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz