Autor: Piotr Stawiński
Przychody Warimpeksu w segmencie hotelowym zwiększyły się w ub. r. o 21 proc. do ponad 96
mln euro. Firma osiągnęła też zysk netto 3,7 mln euro, podczas gdy rok wcześniej miała blisko
93 mln strat z powodu nadzwyczajnych odpisów amortyzacyjnych. Warimpex zamierza sprzedać
jeden hotel w Polsce oraz kupić działki w Warszawie i Gdańsku, aby uruchomić wspólnie
z Louvre Hotels nowe hotele ekonomiczne.
Warimpex jest właścicielem, współwłaścicielem lub dzierżawcą 21 hoteli w Europie, w tym siedmiu w Polsce. W 2007 roku wszedł też w spółkę joint venture z Louvre Hotels, której celem jest otwieranie 2-gwiazdkowych Campanile i 1-gwiazdkowych Premiere Classe w całej Polsce.
Rosło obłożenie, ceny nie wszędzie
– Rok 2010 był dla nas i dla całej branży rokiem przejściowym od kryzysu do normalności. Po bardzo ciężkim roku 2009 rosło powoli zaufanie do odradzającej się gospodarki globalnej. Dało się to zauważyć w szczególności w wyraźnym ożywieniu turystyki biznesowej i podróżnej oraz stale rosnącym kursie akcji nieruchomości – stwierdził prezes Warimpeksu Franz Jurkowitsch przy okazji publikacji raportu rocznego. – Działalność operacyjna, czyli prowadzenie hoteli rozwijała się w roku 2010 znacznie lepiej niż jeszcze w 2009. Najważniejsze rynki hotelarskie Warimpeksu rozwijały się jednak w spo [...]
Warimpex jest właścicielem, współwłaścicielem lub dzierżawcą 21 hoteli w Europie, w tym siedmiu w Polsce. W 2007 roku wszedł też w spółkę joint venture z Louvre Hotels, której celem jest otwieranie 2-gwiazdkowych Campanile i 1-gwiazdkowych Premiere Classe w całej Polsce.
Rosło obłożenie, ceny nie wszędzie
– Rok 2010 był dla nas i dla całej branży rokiem przejściowym od kryzysu do normalności. Po bardzo ciężkim roku 2009 rosło powoli zaufanie do odradzającej się gospodarki globalnej. Dało się to zauważyć w szczególności w wyraźnym ożywieniu turystyki biznesowej i podróżnej oraz stale rosnącym kursie akcji nieruchomości – stwierdził prezes Warimpeksu Franz Jurkowitsch przy okazji publikacji raportu rocznego. – Działalność operacyjna, czyli prowadzenie hoteli rozwijała się w roku 2010 znacznie lepiej niż jeszcze w 2009. Najważniejsze rynki hotelarskie Warimpeksu rozwijały się jednak w spo [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz