Międzynarodowa konferencję Digital Signage Trends 2011 odbędzie
się w dniach 7 – 8 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Airport.
Poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji za
pomocą nośników cyfrowych, takich jak: monitory LCD, projektory,
interaktywne kioski oraz ściany wideo.
Konferencja DST 2011 jest już drugą edycją
branżowej imprezy kierowanej do firm
i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem
lub stworzeniem sieci Digital Signage do
celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset
przedstawicieli różnych branż. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w blokach
tematycznych, dzięki którym dowiedzą się m.in. ile i jakie nośniki DS są obecnie dostępne
w Polsce, dlaczego warto się na nich reklamować, czy i jak można zmierzyć efekty takich
działań, jak stworzyć dobry kontent reklamowy oraz informacyjny dla DS. Ważnym elementem
programu będzie tematyka dotycząca rozwiązań DS w miejscach użyteczności publicznej,
takich jak hotele. Poruszona zostanie także kwestia: DS a polskie prawo. Imprezie będą towarzyszyły
targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 400 mkw. będzie można zobaczyć najnowsze
i najciekawsze rozwiązania DS, takie jak: systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe,
kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Przewidziano
również spotkania twórców reklamy dla nośników DS tzw. Content Day oraz Digital Signage
Trainings, czyli indywidualne prezentacje wystawców dla małych grup słuchaczy. Podczas
konferencji zostaną także wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association
Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. na najlepszy kontent czy najlepszy system DS.
Patronem merytorycznym imprezy jest Polish Digital Signage Association, patronem medialnym
m.in. HOTELARZ, a sponsorem Generalnym NEC Display Solutions.•
się w dniach 7 – 8 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Airport.
Poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji za
pomocą nośników cyfrowych, takich jak: monitory LCD, projektory,
interaktywne kioski oraz ściany wideo.
Konferencja DST 2011 jest już drugą edycją
branżowej imprezy kierowanej do firm
i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem
lub stworzeniem sieci Digital Signage do
celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset
przedstawicieli różnych branż. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w blokach
tematycznych, dzięki którym dowiedzą się m.in. ile i jakie nośniki DS są obecnie dostępne
w Polsce, dlaczego warto się na nich reklamować, czy i jak można zmierzyć efekty takich
działań, jak stworzyć dobry kontent reklamowy oraz informacyjny dla DS. Ważnym elementem
programu będzie tematyka dotycząca rozwiązań DS w miejscach użyteczności publicznej,
takich jak hotele. Poruszona zostanie także kwestia: DS a polskie prawo. Imprezie będą towarzyszyły
targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 400 mkw. będzie można zobaczyć najnowsze
i najciekawsze rozwiązania DS, takie jak: systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe,
kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Przewidziano
również spotkania twórców reklamy dla nośników DS tzw. Content Day oraz Digital Signage
Trainings, czyli indywidualne prezentacje wystawców dla małych grup słuchaczy. Podczas
konferencji zostaną także wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association
Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. na najlepszy kontent czy najlepszy system DS.
Patronem merytorycznym imprezy jest Polish Digital Signage Association, patronem medialnym
m.in. HOTELARZ, a sponsorem Generalnym NEC Display Solutions.•
Dodaj komentarz