W dniach 21-24 września w Poznaniu odbyła się kolejna edycja Targów Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL organizowana przez Międzynarodowe Targi Poznańskie W tym roku organizatorzy skupili się na nowej formule, w której rozszerzono zakres tematyczny ekspozycji. Duży nacisk położony został na wydarzenia specjalne skierowane do hotelarzy.
W gronie wystawców dominowali producenci i dystrybutorzy mebli oraz oświetlenia, pokazując najnowsze trendy we wzornictwie wyposażenia pokoi. Podczas targów zaprezentowana została m.in. autorska kolekcja mebli projektanta Tomasza Rygalika uznawanego za polskiego mistrza designu. Poprowadził on też spotkanie na temat trendów w aranżacji miejsc użytkowych. Na targach swoją ofertę zaprezentowała również szeroka gama dostawców sprzętu i urządzeń dla hotelowych stref SPA, materiałów wykończeniowych czy szkła i porcelany. Jak zwykle targom towarzyszyły liczne konferencje, szkolenia i pokazy. Managerowie hoteli mogli wziąć udział w cyklu szkoleń obejmującym takie zagadnienia jak zarządzenie reputacją hotelu, jego atrakcyjnością inwestycyjną i personelem.
Ogromne zainteresowanie wzbudziła druga edycja Hotel Marketing Conference organizowana przez MTP we współpracy z firmą Profitroom. Tematem przewodnim konferencji była marka hotelu. Prelegenci tłumaczyli jak ją budować, jak analizować jej siłę na tle konkurencji, jak automatyzować pewne procesy, które mają istotny wpływ na wartość sprzedaży i w których narzędziach marketingowych drzemie niewykorzystany potencjał promocyjny. Wypełniona do ostatnich miejsc sala potwierdziła, że organizatorom konferencji udało się odczytać potrzeby rynku, o czym świadczyło ponad 200 uczestników.
Wielkim finałem konferencji była uroczysta gala wręczenia nagród w pierwszej edycji konkursu na najlepszą markę Hotel Brand Awards (czytaj na str. 22, foto relacja str. 72). Duży zainteresowaniem cieszyła się również pierwsza edycja Hotel Investors Meeting. Przez trzy dni inwestorzy rynku hotelarskiego spotykali się z potencjalnymi partnerami inwestycji objaśniając jak i gdzie inwestować, co ma wpływ na wynik hotelu, gdzie szukać źródeł finansowania inwestycji. Invest Hotel jest częścią największego wydarzenia biznesowego w Europie Środkowo-Wschodniej dla branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej, w którego ramach odbywa się też blok targów Polagra – Food z wyrobami spożywczymi, Gastro – z wyposażeniem dla gastronomii, Tech – z technologiami spożywczymi, a także targi Pakfood z opakowaniami dla przemysłu spożywczego i targi Smaki Regionów z regionalnymi produktami spożywczymi. Podczas tegorocznej edycji Polagry swoją ofertę zaprezentowało ok. tysiąc wystawców z 30 krajów, a targi odwiedziło 60 tys. zwiedzających. Następna edycja targów Invest Hotel zaplanowana jest 26-29 września 2016 roku.
W gronie wystawców dominowali producenci i dystrybutorzy mebli oraz oświetlenia, pokazując najnowsze trendy we wzornictwie wyposażenia pokoi. Podczas targów zaprezentowana została m.in. autorska kolekcja mebli projektanta Tomasza Rygalika uznawanego za polskiego mistrza designu. Poprowadził on też spotkanie na temat trendów w aranżacji miejsc użytkowych. Na targach swoją ofertę zaprezentowała również szeroka gama dostawców sprzętu i urządzeń dla hotelowych stref SPA, materiałów wykończeniowych czy szkła i porcelany. Jak zwykle targom towarzyszyły liczne konferencje, szkolenia i pokazy. Managerowie hoteli mogli wziąć udział w cyklu szkoleń obejmującym takie zagadnienia jak zarządzenie reputacją hotelu, jego atrakcyjnością inwestycyjną i personelem.
Ogromne zainteresowanie wzbudziła druga edycja Hotel Marketing Conference organizowana przez MTP we współpracy z firmą Profitroom. Tematem przewodnim konferencji była marka hotelu. Prelegenci tłumaczyli jak ją budować, jak analizować jej siłę na tle konkurencji, jak automatyzować pewne procesy, które mają istotny wpływ na wartość sprzedaży i w których narzędziach marketingowych drzemie niewykorzystany potencjał promocyjny. Wypełniona do ostatnich miejsc sala potwierdziła, że organizatorom konferencji udało się odczytać potrzeby rynku, o czym świadczyło ponad 200 uczestników.
Wielkim finałem konferencji była uroczysta gala wręczenia nagród w pierwszej edycji konkursu na najlepszą markę Hotel Brand Awards (czytaj na str. 22, foto relacja str. 72). Duży zainteresowaniem cieszyła się również pierwsza edycja Hotel Investors Meeting. Przez trzy dni inwestorzy rynku hotelarskiego spotykali się z potencjalnymi partnerami inwestycji objaśniając jak i gdzie inwestować, co ma wpływ na wynik hotelu, gdzie szukać źródeł finansowania inwestycji. Invest Hotel jest częścią największego wydarzenia biznesowego w Europie Środkowo-Wschodniej dla branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej, w którego ramach odbywa się też blok targów Polagra – Food z wyrobami spożywczymi, Gastro – z wyposażeniem dla gastronomii, Tech – z technologiami spożywczymi, a także targi Pakfood z opakowaniami dla przemysłu spożywczego i targi Smaki Regionów z regionalnymi produktami spożywczymi. Podczas tegorocznej edycji Polagry swoją ofertę zaprezentowało ok. tysiąc wystawców z 30 krajów, a targi odwiedziło 60 tys. zwiedzających. Następna edycja targów Invest Hotel zaplanowana jest 26-29 września 2016 roku.
Dodaj komentarz