Sieć Carlson Rezidor podpisała umowę na zarządzanie i franczyzę pierwszego w Europie hotelu pod marką Radisson Red. Obiekt będzie dysponował 176 pokojami, a pierwszych gości ma przyjąć za dwa lata.
- Radisson Red Glasgow będzie naszym flagowym obiektem i umocni naszą markę w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce - powiedział Elie Younes, wiceprezes ds. inwestycji w Grupie Rezidor, dodając, że sieć dąży do tego, aby do 2020 roku na całym świecie działało ponad 60 hoteli pod marką Red.
Radisson Red ma stworzyć nową kategorię w branży hotelarskiej – lifestyle select, czyli funkcjonującą w wyższym segmencie, ale z ograniczonymi usługami gastronomicznymi i konferencyjnymi – skierowaną do gości z tzw. pokolenia millenialls.
Przez Carlson Rezidor opisywana jest jako marka „zaprojektowana i rozwijana, aby dostarczyć dzisiejszemu gościowi doświadczenia jutra”. Oparta będzie na nowoczesnym designie oraz „rozpoznaniu rosnącej roli, jaką technologia odgrywa w ułatwianiu codziennego życia”. Radisson Red chce dostarczać gościom jakość marki upscale'owej, oferując jednocześnie niższe koszty budowy i zarządzania niż tradycyjne marki z tej kategorii dzięki efektywnemu planowaniu przestrzeni.
Pierwszy hotel tej marki uruchomiony zostanie w chińskim mieście Shenyang.
Dodaj komentarz