Anita Sędziak została nowym dyrektorem recepcji i służby pięter (room division director) w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw należącym do Polaris Hospitality Enterprises.
Anita Sędziak z hotelarstwem związana jest od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe w obszarach recepcji, rezerwacji i obsługi klienta zdobywała w Warsaw Marriott Hotel, a następnie w Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie pełniła funkcję dyrektora Pionu Obsługi Klienta, a także odpowiadała za audyty: Brand Stardards Audit i Quality Assurance oraz działania w obszarze programu lojalnościowego Marriott Rewards i szeroko rozumiane relacje z gośćmi.
W liczącym 359 pokoi i apartamentów, DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Anita Sędziak będzie czuwać nad pracą dwóch działów: Służby Pięter (Housekeeping) oraz Recepcji (Front Office).
„W hotelarstwie cenię sobie przede wszystkim możliwość twórczej współpracy z innymi i szukania nowych rozwiązań na rzecz stałego podnoszenia jakości serwisu – komentuje nowa Dyrektor i dodaje: Z przyjemnością wykorzystam dotychczasową wiedzę i doświadczenie w DoubleTree Warsaw, zgodnie z hiltonowską maksymą CARE – Create a Rewarding Experience.”
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw to jeden z największych obiektów konferencyjno-hotelowych w Europie Środkowo-Wschodniej, który dysponuje jedną z największych powierzchni eventowych w stolicy (5000 m²), pokojami i apartamentami mogącymi pomieścić 700 gości, SPA, strefami wellness i fitness oraz bogatym zapleczem gastronomicznym.
Dodaj komentarz