Nowy rodzaj reklamy hotelu i miasta. Linia „CITY LINE“ pasuje do miejskiego stylu europejskich miast i zachęca gości do powrotu. ADA Cosmetics International nadała kosmetykom hotelowym formę pamiątki z podróży.
Wrzesień 2015. Od Berlina po Londyn, od Barcelony po Warszawę, od Kopenhagi po Paryż – turyści w wymienionych i wielu innych miastach Europy mają teraz do dyspozycji wyjątkowe kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów: serię CITY LINE. Na nowych kosmetykach można umieścić kontury charakterystycznych miejsc w miastach, w których znajdują się hotele. Taki sprytny pomysł powstał w głowach projektantów firmy ADA Cosmetics International.
Na mapie znajdziemy wiele miast turystycznych. Jednak na rynku hotelowym panuje duża konkurencja. Kto chce się przebić, musi mieć dobry pomysł. Eksperci ADA połączyli ofertę hoteli z ofertą regionów. Tak powstała wersja CITY LINE dedykowana różnym miastom, która pozwala na skojarzenie marki hotelu z pozytywnym wizerunkiem miasta. Jednocześnie jest to pamiątka z podróży do hotelu i do danego miasta. Trudno o lepszą reklamę.
Efektem jest seria pielęgnacyjna dostosowana do nowoczesnego, miejskiego stylu życia. Cytrynowo-zielony zapach CITY LINE przysparza energii koniecznej, aby przeżyć obfitujący w wydarzenia pobyt. Na przezroczystych, 30-ml flakonikach widoczne są nazwy oraz kontury miast lub ich charakterystycznych miejsc. Seria zawiera żel pod prysznic, body lotion oraz mydło roślinne. Dostępny jest także żel do mycia rąk, ciała i włosów w ekonomicznych i ekologicznych dozownikach Smart Care (300 ml) w szlachetnej czerni oraz w dozownikach press + wash w kolorze białym (330ml).
ADA może przygotować kosmetyki tej serii dla wszystkich europejskich miast i regionów. Aktualnie dostępne są kosmetyki CITY LINE dla Berlina, Hamburga, Monachium, Frankfurtu, Dusseldorfu oraz Kolonii. Więcej informacji można znaleźć na www.ada-cosmetics.de lub wysłać e-mail na adres: info@ada-cosmetics.com.
Dodaj komentarz