Celem promocji i marketingu hotelu jest zapewnienie mu trwałej obecności w świadomości ludzi oraz podtrzymywanie jej. Przemyślany i należycie zrealizowany plan marketingowy wydatnie wspomoże wysiłki architektów, dekoratorów wnętrz i działu sprzedaży w przyciągnięciu do hotelu gości i jego pozycjonowaniu. Koszty nie muszą być wysokie. Problem z promocją nie polega na finansowaniu, ale na znalezieniu odpowiednich ludzi, którzy będą za nią odpowiadać.
Dobry przykład Hotel Jan III Sobieski
Czterogwiazdkowy Hotel Jan III Sobieski jest największym spośród stołecznych hoteli, którymnie należy do żadnej światowej sieci hotelowej. Pomimo tego od 13 lat dobrze radzi sobie na bardz trudnym i konkurencyjnym rynku warszawskim. I choć dyrekcja obiektu zaznacza, że od 1992 r. (wówczas hotel został otwarty) do dziś wiele się zmieniło, frekwencji mógłby Sobieskiemu pozazdrościć niejeden hotel sieciowy.
Podstawą sukcesu wszelkich działań sprzedażowych oraz tych, które sprzedaż wspierają, na przykład promocyjnych, jest zarządzanie – mów Czesław Kisza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotelu Jan III Sobieski. Bez dobrej organizacji nawet najbardziej genialne pomysły zostaną zmarnowane. Wiadomo przecież, jakimi narzędziami dysponują hotele sieciowe. Ich budżety promocyjne są nieporównanie większe. Pojedynczy hotel musi znaleźć rozwiązanie nieangażując wysokich środków finansowych. Musi mieć dobre pomysły.
Pod koniec 1997 r. Kazimierz Kowalski, dyrektor Hotelu Jan III Sobieski, zainicjował powstanie polskiej grupy hotelowej pod nazwą Polish Prestige Hotels, która w założeniu miała być odpowiedzią na przewagę konkurencyjną zachodnich sieci hotelowych. Dziś Polish Prestige Hotels & Resorts zrzesza 34 spośród najlepszych polski [...]
Dobry przykład Hotel Jan III Sobieski
Czterogwiazdkowy Hotel Jan III Sobieski jest największym spośród stołecznych hoteli, którymnie należy do żadnej światowej sieci hotelowej. Pomimo tego od 13 lat dobrze radzi sobie na bardz trudnym i konkurencyjnym rynku warszawskim. I choć dyrekcja obiektu zaznacza, że od 1992 r. (wówczas hotel został otwarty) do dziś wiele się zmieniło, frekwencji mógłby Sobieskiemu pozazdrościć niejeden hotel sieciowy.
Podstawą sukcesu wszelkich działań sprzedażowych oraz tych, które sprzedaż wspierają, na przykład promocyjnych, jest zarządzanie – mów Czesław Kisza, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotelu Jan III Sobieski. Bez dobrej organizacji nawet najbardziej genialne pomysły zostaną zmarnowane. Wiadomo przecież, jakimi narzędziami dysponują hotele sieciowe. Ich budżety promocyjne są nieporównanie większe. Pojedynczy hotel musi znaleźć rozwiązanie nieangażując wysokich środków finansowych. Musi mieć dobre pomysły.
Pod koniec 1997 r. Kazimierz Kowalski, dyrektor Hotelu Jan III Sobieski, zainicjował powstanie polskiej grupy hotelowej pod nazwą Polish Prestige Hotels, która w założeniu miała być odpowiedzią na przewagę konkurencyjną zachodnich sieci hotelowych. Dziś Polish Prestige Hotels & Resorts zrzesza 34 spośród najlepszych polski [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz