Hilton szykuje odpowiedź na Moxy

Chris Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide ogłosił, że ta międzynarodowa sieć hotelowa planuje wprowadzenie kolejnej marki hotelowej na początku przyszłego roku. Będzie to sieć hoteli klasy średniej skierowanych do "gości zorientowanych na jakość w przystępnej cenie".
Hilton Frankfurt Airport
Nowa marka ma być pozycjonowana nieco niżej niż Hampton by Hilton. Nasetta dodał, że to Hampton został początkowo skierowany do segmentu ekonomicznych gości ceniących jakość, jednak marka "wyrosła z niego". Teraz hotele Hampton pozycjonują się w segmencie "upper midscale", czyli tej samej co m.in Holiday Inn Express. Hilton nie ma obecnie marki klasy średniej, która mogłaby konkurować m.in. z Moxy, nową marką sieci Marriott International. Moxy, który swój pierwszy hotel otworzył przy lotnisku w Mediolanie i szykuje się do otwarcia kolejnych obiektów w USA, kieruje swoją ofertę do tzw. pokolenia millennialsów. Hotele łączyć mają w sobie ceny z segmentu ekonomicznego z nowoczesnym designem, zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi i wielofunkcyjnymi strefami publicznymi. Sieć Hilton Worldwide otworzyła w samym tylko II kwartale tego roku 82 nowe hotele i jest obecna w 97 krajach i na terytoriach zależnych. Hilton twierdzi ponadto, że posiada największą ilość podpisanych umów na przyszłe hotele, obejmującą 250 000 pokoi w 1510 hotelach. 136 000 pokoi powstanie poza granicami USA, a 128 000 pokoi jest już w trakcie budowy. Hilton Wordwide to obecnie dwanaście marek i ponad 4 200 hoteli, oferujących 685 000 pokoi hotelowych na całym świecie. Opr. na podstawie - Hotel Management, Washington Business Journal


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *