Martin Melzer został nowym menadżerem ds. komunikacji i PR sieci hotelowej Carlson Rezidor na region Europy Centralnej.
Począwszy od 3 sierpnia 2015 roku, Martin Melzer obejmie nowo utworzone stanowisko regionalnego menadżera ds. komunikacji i PR w Europie Centralnej. Będzie odpowiedzialny za komunikację korporacyjną oraz działania public relations w 80 hotelach Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, a także Europie Południowo-Wschodniej. Jego bezpośrednim przełożonym będzie regionalny wicedyrektor w Europie Centralnej. Melzer będzie prowadzić korporacyjne kampanie wizerunkowe w Europie Centralnej i doradzać hotelom w działaniach PR. Jego zadaniem będzie również umocnienie relacji z międzynarodowymi blogerami i liderami opinii.
Melzer rozpoczął przygodę z branżą hotelową w 2002 roku, odbywając praktykę w swoim rodzinnym mieście Stralsund w północnych Niemczech, a następnie kurs specjalisty hotelowego w pięciogwiazdkowym hotelu Tagernsee w Monachium. Po pracy na stanowisku asystenta zarządu, dyrektora sprzedaży i szefa projektu, Melzer dołączył do grupy hotelowej Carlson Rezidor w 2009 roku. Współpracę rozpoczął jako marketing & PR manager w hotelu Radisson Blu w Hamburgu, gdzie był odpowiedzialny za marketing odnowionego hotelu pierwszej klasy. Już dwa lata później, w 2011 roku, objął stanowisko asystenta wicedyrektora na Europę Centralną. Jego zadaniem było również prowadzenie działań grupy w obszarze odpowiedzialnego biznesu – został trenerem odpowiedzialnego biznesu i poprowadził nagrodzoną inicjatywę na rzecz oszczędzania energii „Think Planet”.
W 2014 roku Melzer zajął się marketingiem w hotelach Park Inn by Radisson, wspierając strategiczny rozwój odnowionej marki we wszystkich krajach Europy Centralnej.
Dla Timma Eckla, regionalnego wicedyrektora w Europie Centralnej, szybka ścieżka kariery Melzera nie jest zaskoczeniem: „Martin dobrze zna się na branży hotelowej i ma duże doświadczenie w markach znajdujących się w naszym portfolio.. Potrafi z sukcesem realizować wiele zadań jednocześnie, posiada prawdziwego ducha Yes I Can! i z ogromnym entuzjazmem poświęca się swojej pracy, a także inspiruje innych.”
Dzięki zdobytemu przez sześć lat różnorodnemu doświadczeniu w ramach grupy, Melzer jest gotowy na swoje nowe wyzwanie: „Nie mogę się doczekać następnego zadania, podczas którego będą odpowiadać za strategiczną komunikację i wsparcie PR w naszych hotelach i opowiadać naszą historię światu. Dzięki dynamicznej, wielowymiarowej strategii 4D Rezidora, moja nowa rola umożliwi mi i mojemu zespołowi w świetny sposób oddziaływać na media i społeczności w których się obracamy.”
Grupa Hoteli Carlson Rezidor jest jedną z największych i najbardziej dynamicznych sieci hotelowych na świecie, posiada 1 370 hoteli obecnie działających i w trakcie budowy oferując 180 000 pokoi w 110 krajach. Portfolio Carlson Rezidor obejmuje zestaw potężnych marek globalnych: Quorvus Collection, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson Red, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson oraz Country Inns
& Suites By CarlsonSM.
Dodaj komentarz