Otwarty w listopadzie ubiegłego roku 155 pokojowy Hilton Garden Inn Kraków Airport zdaniem Mieczysława Włoska, prezesa zarządu spółki Kraków Airport Hotel wypełnił dużą lukę w krakowskiej ofercie hotelowej.
- Jako pierwszy hotel lotniskowy w Krakowie, po pół roku działalności oceniamy, że podobne miejsce było w Balicach potrzebne. Spotykamy się ze sporym zainteresowaniem gości biznesowych, ale też osób podróżujących w celach wypoczynkowych. - komentuje Mieczysław Włosek.
Zdecydowana większość rezerwacji spływa przez wewnętrzne kanały dystrybucji - dodaje prezes spółki. - Hotel korzysta z własnego systemu rezerwacji marki Hilton. To wygodne rozwiązanie umożliwiające dopasowanie oferty hotelowej do potrzeb gościa. Duża część rezerwacji realizowana jest poprzez Hilton HHonors, program lojalnościowy marek Hilton Worldwide, który oferuje 30 milionom swoich członków dodatkowe korzyści i konkurencyjne cenowo oferty. Oczywiście jesteśmy także obecni w ofercie zewnętrznych systemów rezerwacji online, z których chętnie korzystają nasi goście.
Hotel jest także na bieżąco dostosowywany do efektów rozbudowy krakowskiego lotniska. Na przykład, już wkrótce dobudowane zostanie połączenie hotelu i kładki pieszej pomiędzy Terminalem 1, a parkingiem wielopoziomowym.
Dyrektorem generalnym hotelu jest Andrzej Przeniosło, doświadczony menadżer z ponad 30 letnim stażem w hotelarstwie, a także trener w Akademii Hotelarza.
Dodaj komentarz