Do grona Złotych Sponsorów współorganizowanej przez "Hotelarza" i "Horwath HTL" konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2015, dołączył Choice Hotels International, jeden z największych franczyzodawców hotelowych na świecie. Choice chce w Polsce wprowadzić swoje marki Clarion, Quality i Comfort.
Choice to druga na świecie sieć hotelarska pod względem liczby hoteli z ok. 6,3 tysiącami obiektów w ponad 35 krajach i piąta pod względem liczby pokoi (ok. 504 tys.). Posiada jedenaście marek z których za najbardziej ekskluzywną uważany jest Clarion. Quality to hotele średniego segmentu usytuowane w dużych miastach i regionach atrakcyjnych turystycznie, a Comfort to marka hoteli ekonomicznych, zlokalizowanych najczęściej w centrum miast. Choice Hotels uważa Polskę za kluczowy obszar dla swojego rozwoju w Europie.
Konferencja Hotel&Tourism Trends Poland odbędzie się w tym roku w dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Victoria. Podobnie jak w roku ubiegłym zgromadzi kilkuset najwybitniejszych przedstawicieli polskiego hotelarstwa i europejskich branżowych liderów.
Sponsorami strategicznymi wydarzenia są globalny lider rozwiązań elektronicznych, firma Samsung Electronics, oraz Grupa Hotelowa Orbis, największa sieć hoteli w Polsce i Europie Wschodniej. Sponsorem złotym konferencji został Lanwar, czołowa firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości kosmetyków i galanterii hotelowej, natomiast sponsorami srebrnymi największa na świecie sieć hotelowa InterContinental Hotels Group, oraz Duravit, firma która już od niemal 30 lat wyznacza trendy łazienkowe.
Więcej na www.hoteltrends.pl
Dodaj komentarz