Choice Hotels sponsorem Hotel&Tourism Trends Poland 2015

Do grona Złotych Sponsorów współorganizowanej przez "Hotelarza" i "Horwath HTL" konferencji Hotel&Tourism Trends Poland 2015, dołączył Choice Hotels International, jeden z największych franczyzodawców hotelowych na świecie. Choice chce w Polsce wprowadzić swoje marki Clarion, Quality i Comfort. Choice to druga na świecie sieć hotelarska pod względem liczby hoteli z ok. 6,3 tysiącami obiektów w ponad 35 krajach i piąta pod względem liczby pokoi (ok. 504 tys.). Posiada jedenaście marek z których za najbardziej ekskluzywną uważany jest Clarion. Quality to hotele średniego segmentu usytuowane w dużych miastach i regionach atrakcyjnych turystycznie, a Comfort to marka hoteli ekonomicznych, zlokalizowanych najczęściej w centrum miast. Choice Hotels uważa Polskę za kluczowy obszar dla swojego rozwoju w Europie. Konferencja Hotel&Tourism Trends Poland odbędzie się w tym roku w dniach 24-25 listopada w hotelu Sofitel Victoria. Podobnie jak w roku ubiegłym zgromadzi kilkuset najwybitniejszych przedstawicieli polskiego hotelarstwa i europejskich branżowych liderów. Sponsorami strategicznymi wydarzenia są globalny lider rozwiązań elektronicznych, firma Samsung Electronics, oraz Grupa Hotelowa Orbis, największa sieć hoteli w Polsce i Europie Wschodniej. Sponsorem złotym konferencji został Lanwar, czołowa firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości kosmetyków i galanterii hotelowej, natomiast sponsorami srebrnymi największa na świecie sieć hotelowa InterContinental Hotels Group, oraz Duravit, firma która już od niemal 30 lat wyznacza trendy łazienkowe. Więcej na www.hoteltrends.pl


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *