Accor, strategiczny partner Orbisu, zmienia nazwę na AccorHotels i rozszerza zakres działalności. Ta międzynarodowa sieć hotelowa udostępni swoją platformę rezerwacyjną AccorHotels.com dla hoteli niezależnych, które nie działają w żadnej sieci.
Usługa ta będzie oferowana hotelarzom już od czerwca 2015 r, a goście będą mogli z niej korzystać od lipca tego roku. Celem jest nawiązanie współpracy z ponad 10 000 hoteli w 300 najważniejszych miastach świata, co oznacza trzykrotny wzrost liczby hoteli oferowanych na AccorHotels.com.
Niezależne hotele, które będą zainteresowane umieszczeniem swojej oferty na platformie AccorHotels.com obok hoteli marek należących do Grupy Accor, zostaną wybrane na podstawie kryteriów hotelowych (lokalizacja, liczba pokoi) i opinii gości. Ponieważ AccorHotels.com jest obecnie jednym z wiodących hotelowych portali rezerwacyjnych online na wielu rynkach, w tym Francji, Brazylii, Australii i Niemczech, niezależni hotelarze otrzymają do dyspozycji alternatywny kanał dystrybucji, który zaspokoi ich specyficzne potrzeby. Nowa oferta zagwarantuje im przejrzyste zasady ekspozycji oferty, dostęp do danych swoich klientów i konkurencyjne stawki prowizji.
Inicjatywa ta jest uzupełnieniem propozycji BtoB przygotowanej przez FastBooking, spółki przejętej przez Accor w kwietniu br. Accorhotels oferuje teraz swoim partnerom szeroki zakres rozwiązań cyfrowych i technicznych, zapewnia im większe wsparcie gwarantując lepszą widoczność na stronach www, co przekłada się na wzrost liczby rezerwacji online.
Accor to wiodący na świecie operator hotelowy, a także właściciel hoteli i inwestor. Grupa hotelowa oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 700 hotelami z 470 000 pokoi. W portfolio posiada marki luksusowe - Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1.
Dodaj komentarz