Autor: Małgorzata Morek
Inwestycje hotelowe zwykle oznaczają długi okres zwrotu lokowanego kapitału. Jeszcze kilka lat temu jedynie instytucje finansowe, duże grupy kapitałowe czy też sieci hotelowe mogły pozwolić sobie na lokowanie kapitału, ponieważ posiadały odpowiednie doświadczenie w długoterminowych inwestycjach. Dzisiaj inwestycja hotelowa nie musi oznaczać ani wysokich nakładów, ani długiego okresu oczekiwania na zwrot.
Wystarczy podjąć decyzję o nawiązaniu współpracy z siecią hotelową i budowie hotelu zgodnie ze standardem jednej z dostępnych na rynku międzynarodowych marek ekonomicznych.
Produkt: marka ekonomiczna
Produkt hotelowy, jakim jest marka ekonomiczna, zwykle zestandaryzowana, czyli z określoną koncepcją pokoi i wnętrz ogólnodostępnych, to cenione i często wybierane przez gości miejsce noclegu. Wiadomo, czego można się tam spodziewać – pokoje dobrej jakości w przyst [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz