Od 20 lat w kilkudziesięciu krajach świata, a od 10 lat w Polsce, najmocniejsze marki na rynku rywalizują o tytuł Superbrands. W tym roku Cisowiance przyznano ten zaszczytny tytuł już po raz szósty, co potwierdza ogromną siłę jaką marka ma na rynku w Polsce. Zdobyć tytuł Superbrands choćby raz jest już ogromnym wyróżnieniem, otrzymać go sześć razy z rzędu może jedynie marka o niepodważalnej jakości i wielkim zaufaniu konsumentów.
Co roku w szranki o tytuł Superbrands staje ponad 3 tysiące marek. Wszyscy laureaci, żeby móc pojawić się na Gali musieli pozytywnie przejść rygorystyczny Proces Certyfikacji, w który zaangażowanych było łącznie ponad 15 tysięcy respondentów oraz 60 ekspertów branżowych Rady Marek. Zdobywcy statuetek stanowią elitę, najbardziej rozpoznawalnych marek o najlepszym wizerunku w swojej kategorii.
Podczas uroczystej gali, 20 maja 2015 w warszawskim Ufficio Primo, statuetkę z rąk kapituły odebrała Marketing Manager Cisowianki – Edyta Bilska. Swoją obecnością uroczystość zaszczycili także m.in. Robert Lewandowski, Krzysztof Hołowczyc, Irena Eris, Bogna Sworowska, Anda Rottenberg.
Dodaj komentarz