W czwartek 21 maja w warszawskim czterogwiazdkowym hotelu Airport Okęcie odbyło się szóste z tegorocznych i przedostatnie przed wakacjami szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza.
Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny pierwszego SMART hotelu w Warszawie, 206 pokojowego Sound Garden Hotel omówił zagadnienia związane z optymalizacją kosztów bezpośrednich w obszarze pokoi i gastronomii i skutecznymi metodami mierzenia efektywności pracy personelu.
Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie podzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu sprzedaży usług dodatkowych w hotelu, oraz tego jak stworzyć strukturę hotelu tak, aby sprzedaż zaczynała się już od recepcji.
Szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników zarówno za jakość przekazanej wiedzy, jak i jej narzędziowy charakter.
Na kolejne, ostatnie przed wakacjami szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, poświęcone optymalizacji kosztów w działalności hotelowej, zapraszamy już 11 czerca.
Dodaj komentarz