Peter Burwash − prezes Peter Burwash International, autor książek i trener motywacyjny spędza około
dwóch trzecich roku w hotelach podróżując po całym świecie. Przez ponad 35 lat swojej pracy omawiał on z
tysiącami pracowników, jakimi cechami powinien odznaczać się dyrektor hotelu.
Wiele z tych rozmów stało się ważnym źródłem informacji dla jego książki „The Key To Great Leadership”, w której opisał on 25 cech wyróżniających wybitnych liderów. Poniżej przedstawiamy pięć głównych cech, którymi powinien charakteryzować się sprawny dyrektor zarządzający obiektem hotelowym:
1. Widoczność – zarządzanie przez spacerowanie
W bestsellerze Toma Petera „In Search of Excellence”, autor analizując strategie zarządzania w wybitnych firmach wielokrotnie odwołuje się do pojęcia „zarządzanie przez spacerowanie”, czyli w skrócie MBWA (od Management By Wandering Around). Pracownicy wiedząc, że ich przełożony jest dostępny i przychodzi do ich miejsca pracy, pracują efektywniej. Według Petera Burwasha większość pracowników niestety prawie nigdy nie widziała dyrektora generalnego swojej firmy.
[...]
Wiele z tych rozmów stało się ważnym źródłem informacji dla jego książki „The Key To Great Leadership”, w której opisał on 25 cech wyróżniających wybitnych liderów. Poniżej przedstawiamy pięć głównych cech, którymi powinien charakteryzować się sprawny dyrektor zarządzający obiektem hotelowym:
1. Widoczność – zarządzanie przez spacerowanie
W bestsellerze Toma Petera „In Search of Excellence”, autor analizując strategie zarządzania w wybitnych firmach wielokrotnie odwołuje się do pojęcia „zarządzanie przez spacerowanie”, czyli w skrócie MBWA (od Management By Wandering Around). Pracownicy wiedząc, że ich przełożony jest dostępny i przychodzi do ich miejsca pracy, pracują efektywniej. Według Petera Burwasha większość pracowników niestety prawie nigdy nie widziała dyrektora generalnego swojej firmy.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz