Zmiany personalne w HRS

HRS Group, właściciel portali HRS.pl, hotel.de, SURPRICE Hotels i Tiscover, wzmacnia zespół w dziale Hotel Solutions, odpowiadającym za współpracę z hotelami.
Agnieszka Sapa
Agnieszka Sapa, dotychczasowa dyrektor działu Hotel Solutions Poland, Czech Republic, Hungary, Slovakia awansowała na stanowisko dyrektor Hotel Solutions Central Europe & Russia. Do nowego zakresu jej obowiązków należy miedzy innymi koordynowanie pracą zespołów w państwach Europy Środkowo-Wschodniej – od Polski przez Czechy, Węgry, Słowację, Rumunię, Bułgarię, do Bałkanów oraz Rosji i krajów byłego ZSRR, rozbudowywanie portfolio hotelowego HRS, umacnianie relacji HRS z hotelami partnerskimi oraz nadzór nad pozyskiwaniem najlepszych ofert zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych. Agnieszka Sapa związana jest z HRS od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla firmy Expedia, a także dla biur podróży Scan Holiday i TUI. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Jean Moulin III w Lyonie. „Potencjał wschodniego rynku hotelarskiego jest bardzo duży, dlatego z ogromnym entuzjazmem przyjmuję nowe wyzwanie i obowiązki. Wierzę, że większe otwarcie na kierunek wschodni jeszcze bardziej przyczyni się do globalnej ekspansji HRS GROUP” – powiedziała Agnieszka Sapa, dyrektor Hotel Solutions Central Europe & Russia. Równolegle z awansem Agnieszki Sapy, dotychczas pełniący funkcję Hotel Sales Managera, Jakub Ryznar objął stanowisko szefa działu Hotel Solutions Poland. W nowej roli będzie odpowiadał za kierowanie pracą zespołu współpracującego z hotelami na terenie całej Polski.
Jakub Ryznar
Jakub Ryznar związany jest z HRS od ponad 6 lat. Jako Hotel Sales Manager, odpowiadał kolejno za współpracę z hotelami w Wielkopolsce, na Dolnym i Górnym Śląsku, a następnie w Polsce centralnej i wschodniej. Przed podjęciem współpracy z HRS, przez blisko 6 lat współpracował z warszawską firmą Satoria Group, w której pracował na różnych stanowiskach sprzedażowych, a także kierował zespołem odpowiedzialnym za obszar turystyki grupowej oraz online indirect sales. Do zespołu Hotel Solutions w Polsce dołączył również nowy pracownik – Maria Szymecka, która objęła funkcję Hotel Sales Managera odpowiedzialnego za współpracę z hotelami w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim.
Maria Szymecka
Maria Szymecka doświadczenie zawodowe zdobywała w gdańskim hotelu należącym do sieci Qubus Hotel. W tym czasie pełniła między innymi stanowisko Specjalisty ds. Zarządzania Sprzedażą, na którym odpowiadała za maksymalizację przychodów hotelu oraz sprzedaż w kanale online. Jest absolwentką kierunku turystyka i rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku, ukończyła również studia z zakresu zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *