iLumio zdobyło uznanie prestiżowej sieci hotelarskiej Best Western. W zeszłym roku rozwiązanie zostało wdrożone w Plus Q Hotel Wrocław, a obecnie również w najnowszej inwestycji Plus Q Hotel Kraków przy ul. Wygranej.
Plus Q Hotel Kraków to najnowsza inwestycja sieci Best Western, zlokalizowana w samym centrum Krakowa. Każdy z 154 pokojów został wyposażony w system iLumio zintegrowany z systemami hotelowymi.
iLumio to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala na nowoczesną obsługę gościa hotelowego oraz jest doskonałym narzędziem do zarządzania pracą całego hotelu. Interaktywny i nowoczesny wymiar obsługi jest w zasięgu ręki gości Q Hotel Kraków, którzy będą mogli korzystać z multimedialnego systemu rozrywki oraz na bieżąco sprawdzać interesujące ich informacje: od rachunku hotelowego, po rozkład lotów czy aktualną pogodę. Q Hotel został również wyposażony w funkcję Digital Signage, dzięki której telewizory umieszczone w przestrzeniach publicznych są doskonałym nośnikiem informacji oraz wygodną formą komunikacji hotelu z gośćmi. Korzystanie z wszystkich udogodnień oferowanych przez ośrodek stanie się jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze dzięki aplikacji mobilnej iLumio, która pozwoli na sterowanie systemem z perspektywy własnego urządzenia mobilnego.
„Branża hotelarska coraz bardziej dostrzega potencjał nowoczesnych systemów, które pozwalają na sprawniejszą obsługę klienta oraz przyczyniają się do pozytywnych wrażeń z pobytu w ośrodku. Wizja hotelu przyszłości jest już w zasięgu ręki - śmiało możemy powiedzieć, że iLumio wpisuje się w ten trend oferując intuicyjną obsługę, opierającą się stricte na preferencjach klienta. Dodatkowym aspektem wpływającym na znaczą wygodę obsługi systemu jest aplikacja mobilna, która daje klientowi nieprzerwany dostęp do usług hotelu. Ma to swoje odzwierciedlenie w ilości zamówień, które w przypadku usług SPA&Wellness wzrosły o 19% oraz usług dodatkowych o 21% - w ośrodkach, które zdecydowały się na wdrożenie iLumio.” – mówi Justyna Michalczyk, General Manager iLumio.
Sieć Best Western jest trzykrotnym laureatem konkursu Best Hotel Awards dla najlepszej sieci hotelowej w Polsce. Aktualnie posiada 23 placówki w Polsce, setki hoteli w Europie, a na całym świecie ponad 4 000 placówek w ponad 100 krajach.
O Software Mind SA
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:
LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.
iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce. System wdrażany jest również w szpitalach, na stadionach, czy centrach konferencyjnych – wszędzie tam, gdzie istotny dostęp do bieżących informacji oraz rozrywki.
Ringback Tones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.
Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.
Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:
- sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,
- sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz
- sektortelekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).
Więcej informacji na www.softwaremind.pl oraz www.windmobile.pl
Dodaj komentarz