Organizacja pracy hotelu i zarządzanie zespołem w ramach Akademii Hotelarza

Za nami trzecie już z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza. Tematem spotkania które odbyło się w czwartek 16 kwietnia w hotelu Airport Hotel Okęcie była - Organizacja pracy hotelu i zarządzanie zespołem. Rafał Kuczyński, dyrektor generalny hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów omówił kwestie związane ze strukturą zatrudnienia w poszczególnych pionach w hotelu, ustalaniem wysokości zarobków na poszczególnych stanowiskach, oraz optymalizacją pracy w hotelu i gastronomii. Zakres prezentacji obejmował bardzo wiele praktycznych aspektów i użytecznych dokumentów dla hotelarzy, co zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników. Podczas sesji popołudniowej Robert Węglarz, niezależny konsultant a wcześniej m.in. prezes zarządu giełdowej spółki hotelarsko-turystycznej Interferie przedstawił zagadnienia dotyczące finansowego i pozafinansowego motywowania personelu, oraz przedstawił sprawdzone metody pozyskiwania i weryfikacji umiejętności kandydatów do pracy. Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza zapraszamy do Warszawy już za tydzień 23 kwietnia. Tym razem spotkanie poświęcone będzie Marketingowi online i zarządzaniu reputacją hotelu. Szczegóły na www.akademiahotelarza.com


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *