Samsung uruchamia platformę wsparcia dla małego i średniego biznesu

Według badań po wejściu do punktu sprzedaży około 30% osób nie odwiedza jego dalszej części. Jak w takim razie przyciągnąć uwagę klientów, jakie są ich zakupowe zwyczaje i oczekiwania, jak efektywnie promować swoją ofertę? Odpowiedź na te i wiele podobnych pytań będzie można znaleźć na kanale internetowym firmy Samsung – „Wzmacniacz dla firm”. Platforma ma stanowić zestaw zasobów i kluczowych informacji, które pomogą w właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw prowadzić biznes. Kto wie jak przekonać klienta do zakupów akurat w jego sklepie, jak go zainteresować ofertą, utrzymać jego zainteresowanie i sprzedać mu swój produkt lub usługę? To specjalistyczna wiedza, wymagająca dokładnej analizy tematu, dostępu do informacji branżowych oraz badań konsumenckich. Niestety nie każdy może pozwolić sobie na jej pogłębianie. Mała ilość czasu, konieczność inwestowania w dodatkowe studia, czy szkolenia i kursy często stanowią przeszkody dla właścicieli punktów sprzedaży. Mając to na względzie firma Samsung postanowiła przygotować platformę „Wzmacniasz dla firm” – dostępny bezpłatnie, kanał internetowy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą lepiej zrozumieć swoich klientów oraz skutecznie promować swoją ofertę. Samsung jako dostawca rozwiązań technologicznych dla biznesu postanowił podzielić się swoją wiedzą z zakresu sprzedaży i marketingu z właścicielami małych i średnich firm. Sektor MŚP robi się coraz bardziej przedsiębiorczy, dlatego chcemy pokazać mu jak w tym momencie wygląda rynek i co można zrobić, żeby wzmocnić swoją pozycję na nim. W związku z tym prezentujemy nie tylko rozwiązania technologiczne, ale obiektywną, twardą wiedzę rynkową – popartą badaniami. Chcemy jako Samsung być współtwórcą sukcesu biznesów, a co za tym idzie stałym i wartościowym Partnerem dla nich – mówi Radosław Miszkiel, Enterprise Sales and Marketing Director w firmie Samsung. Wzmacniacz dla firm – ekspercka wiedza „Wzmacniacz dla firm” to program internetowy przygotowany w formie webinarium przez firmę Samsung. Jego prowadzącym będzie ekspert - Roman Szymczak, konsultant oraz trener biznesu z zakresu Trade Marketingu. Posiada on wieloletnie doświadczenie w dziedzinie promocji i marketingu. Prezentując ciekawe informacje, poparte badaniami rynkowymi i analizami zachowań konsumentów oraz doświadczeniem i wiedzą z zakresu sprzedaży, będzie udzielać praktycznych porad dotyczących prowadzenia i promowania biznesu oraz przyciągania i angażowania klientów bezpośrednio w sklepie. Dzięki „Wzmacniaczowi dla firm” sprzedawcy dowiedzą się m.in. czym jest pułapka ciemności, zasada krzyża regału, na czym polega szybkie dostosowanie oferty do potrzeb klienta, czym jest plakat elektroniczny LFD, czy też jaki procent klientów zapamiętuje wejście do sklepów? Taka wiedza jest wartościowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy myślą o wzmocnieniu konkurencyjności i stabilizacji swojego biznesu. Te i wiele innych informacji będzie prezentowane co miesiąc w kolejnych odcinkach webinarium. Ich tematyka w pierwszym sezonie będzie dotyczyć: organizacji przestrzeni punktu handlowego, zasad przyciągania klientów poprzez witryny sklepowe, lojalizacji, zarządzania cenami i promocjami, obsługi klienta i technik sprzedaży. Każdy odcinek będzie podzielony na część teoretyczną i praktyczną, a także produktową, gdzie Samsung zaprezentuje użycie nowych technologii bezpośrednio w sprzedaży. Już teraz można można zapoznać się z częścią przykładowego odcinkia pod adresem: http://youtu.be/Iqy9K7VyZMQ „Wzmacniacz dla firm” jest dostępny pod adresem: www.wzmacniacz.samsung.pl O firmie Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 307 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *