Jak często powinny być sprzątane pokoje

Napisała do nas Czytelniczka HOTELARZA Pani Hanna Jasińska, która pracując jako rezydent w hotelach nadmorskich często wysłuchuje skarg od gości z Niemiec na temat poziomu obsługi w tych obiektach, mimo że mają one czasami nawet 4 gwiazdki. Hanna Jasińska z Kołobrzegu: Od niedawna pracuję jako rezydent w hotelach z gośćmi z Niemiec. Są to ludzie, którzy w świecie bywali, dużo widzieli i wiedzą, jak powinna wyglądać obsługa w hotelu. Niestety mam ciągłe skargi na obsługę: że są niekompetentni, nie znają języka niemieckiego, że np. ratownik na basenie bawi się ciągle komórką, a raz nawet zasnął na leżaku. Naprawdę wstyd, bo są to nowoczesne hotele, ale pracownicy nie są dostatecznie wyszkoleni. Muszę się często tłumaczyć, dlaczego jest tak źle. Oczywiście nie wszystkie obiekty mają miano hotelu, bywają jednak też hotele 3- lub 4-gwiazdkowe. Mam pytanie: jak często powinny być spr zątane (według wymagań h otelu 4-gwiazdkowego) pokoje? W hotelu, gdzie mam gości, jest to robione codziennie oprócz sobót i niedziel. Nie wydaje mi się to prawidłowe, pewnie chodzi tu o braki kadrowe. Dużo informacji o wyposażeniu pokoi w hotelach różnej kategorii znalazłam w internecie, ale o częstotliwości sp [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *