Autor: Paweł Perz
Autor jest członkiem zarządu firmy Prokonekt,
dawniej HS Partner Pro-Test,
zajmującej się wdrażaniem oraz integracją
systemów informatycznych dla branży HoReCa
Systemy służące do zarządzania obiektami hotelowymi rozwijają się wraz z rozwojem technologii. Obecnie standardem w obiektach są podstawowe programy do zarządzania poszczególnymi działami hotelu – rezerwacją, recepcją, konferencjami, gastronomią, księgowością itd. Nowe kierunki rozwoju oprogramowania podążają za ogólnoświatowymi zmianami w komunikacji.
Wyraźnym przykładem tego jest internet jako bardzo ważny kanał sprzedaży, a także miejsce do budowania wizerunku obiektu hotelowego. Dlatego ważna przy wyborze oprogramowania jest dziś możliwość dokonywania rezerwacji w programie hotelowym poprzez internet, zwłaszcza za pośrednictwem własnej strony internetowej, w rzeczywistym trybie on-line (rezerwacja dokonywana na stronie hotelu jest automatycznie rejestrowana w programie recepcyjnym, bez konieczności korzystania z systemów pośrednich, które posługują się zablokowanymi pulami pokoi).
SPA, WELLNESS, AQUAPARKI
Wraz ze wzrostem wymagań gości hotelowych obiekty rozszerzają zakres oferowanych usług. Kolejnym kierunkiem, za którym podążają zmiany w oprogramowaniu, jest rozwój usług dodatkowyc [...]
dawniej HS Partner Pro-Test,
zajmującej się wdrażaniem oraz integracją
systemów informatycznych dla branży HoReCa
Systemy służące do zarządzania obiektami hotelowymi rozwijają się wraz z rozwojem technologii. Obecnie standardem w obiektach są podstawowe programy do zarządzania poszczególnymi działami hotelu – rezerwacją, recepcją, konferencjami, gastronomią, księgowością itd. Nowe kierunki rozwoju oprogramowania podążają za ogólnoświatowymi zmianami w komunikacji.
Wyraźnym przykładem tego jest internet jako bardzo ważny kanał sprzedaży, a także miejsce do budowania wizerunku obiektu hotelowego. Dlatego ważna przy wyborze oprogramowania jest dziś możliwość dokonywania rezerwacji w programie hotelowym poprzez internet, zwłaszcza za pośrednictwem własnej strony internetowej, w rzeczywistym trybie on-line (rezerwacja dokonywana na stronie hotelu jest automatycznie rejestrowana w programie recepcyjnym, bez konieczności korzystania z systemów pośrednich, które posługują się zablokowanymi pulami pokoi).
SPA, WELLNESS, AQUAPARKI
Wraz ze wzrostem wymagań gości hotelowych obiekty rozszerzają zakres oferowanych usług. Kolejnym kierunkiem, za którym podążają zmiany w oprogramowaniu, jest rozwój usług dodatkowyc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz