RATIONAL jeszcze bliżej klienta

Markus Paschmann od ponad roku kieruje działem marketingu i sprzedaży, będąc równocześnie członkiem Zarządu. Ten 48-latni Manager przywiązuje ogromną wagę do bliskości z klientem. W ostatnich miesiącach spotykał się z szefami kuchni na całym świecie i rozwijał międzynarodowe struktury sprzedaży. Firma RATIONAL jest znana z oferowania klientom kompleksowych usług także po zakupie urządzenia, Markus Paschmann zaplanował jednak dokonanie kolejnego kroku naprzód w tym zakresie. W tym roku kucharze firmy RATIONAL jeszcze bardziej zwiększą zakres swoich usług: zarówno w dziedzinie opieki nad klientem przez certyfikowanych dealerów, jak i wsparcia klientów użytkujących nasze urządzenia. Markus Paschmann nie jest przekonany co do idei oferowania tych samych usług we wszystkich krajach – uważa, że należy je dostosowywać lokalnie do potrzeb klientów. Szefowie kuchni, pracujący na sprzęcie firmy RATIONAL powinni dostawać pełne wsparcie bez względu na to, gdzie mieszkają. „W różnych częściach świata szefowie kuchni mają różne wymagania. Chcemy oferować najlepsze rozwiązania dla każdego rynku”, mówi doświadczony menedżer. Firma RATIONAL jeszcze bardziej zacieśni relacje z klientami. W zeszłym roku firma ponownie zmodyfikowała strukturę sprzedaży, aby o kolejny krok zbliżyć się do klienta. Wzmocniona została sieć dealerów, i poczynione zostały znaczące inwestycje w rynek. Wstępna reakcja rynku okazała się bardzo pozytywna. „Im bardziej będziemy zacieśniać kontakt z klientami, tym łatwiej będzie nam rozwijać nasze produkty i usługi w sposób korzystny dla klienta”, wyjaśnia Markus Paschmann. W udzielonym przez siebie wywiadzie, Markus Paschmann mówi więcej o celach, jakie stawia sobie RATIONAL AG i o swoim pierwszym roku na stanowisku członka Zarządu.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *